szybki internet satelitarny Tooway - bez limitu danych

Wiadomości

Loading


13.04.2018 | Aplikacja pozwoli zwizualizować każdy produkt w rozszerzonej rzeczywistości. To może być rewolucja w e-zakupach

Nadchodzi rewolucja w zakupach e-commerce. Już wkrótce tradycyjne katalogi i ulotki, a nawet ekspozycje towarów mogą zostać wyparte przez rozszerzoną rzeczywistość. Może je zastąpić aplikacja zainstalowana na smartfonie, dzięki której jeszcze przed zakupem będziemy mogli obejrzeć, jak dana rzecz wpasuje się w naszą przestrzeń, np. kanapa w pokoju dziennym. Połączenie idei showroomingu z technologią AR pozwala na organizację ekspozycji szerokiej oferty bez konieczności dowożenia na miejsce realnych przedmiotów.

– ShoVRoom jest narzędziem wspomagającym sprzedaż, służy do prezentacji produktu, a właściwie całej gamy produktów wewnątrz jednej aplikacji. Możemy za jej pomocą prezentować nasze produkty w naturalnej przestrzeni, widzimy je w naszym rzeczywistym świecie, możemy wokół nich chodzić, możemy zmieniać wariacje – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Innowacje Damian Karczewski, współwłaściciel firmy Ignibit.

Aplikacja pozwala za pomocą smartfona z Androidem lub iOS-em zeskanować rzeczywistą przestrzeń i nanieść na nią wirtualne przedmioty. Takie rozwiązanie może zainteresować przede wszystkim firmy zajmujące się sprzedażą dużych gabarytowo przedmiotów, a także deweloperów czy architektów. Do zaprezentowania całego katalogu przedmiotów lub różnych wariantów wyposażenia bądź aranżacji wnętrz może im bowiem wystarczyć niewielkie pomieszczenie czy stoisko targowe. Dostawca aplikacji odwzorowuje produkty w wirtualnej rzeczywistości, można także skorzystać z wcześniej przygotowanych projektów CAD.

– Możemy zabrać ze sobą całą gamę samochodów, które mamy na sprzedaż. Co więcej, możemy również modyfikować je, zmieniać kolory karoserii lub tapicerek, możemy zmieniać wyposażenie samochodu, jak również wymieniać cały samochód na kolejny i sprawdzić, czy nam się dopasuje do garażu. Jedną z wielkich zalet ShoVRoom jest to, że prezentuje produkty w rzeczywistej wielkości, czyli jeżeli np. kanapa ma dwa metry, to w aplikacji również ma dwa metry. Możemy więc sprawdzić, czy np. będzie pasowała do salonu – wyjaśnia ekspert.

Rozwiązanie opiera się na wykorzystaniu rozwiązań takich, jak Google ARCore czy Apple ARKit, będących frameworkami rozszerzonej rzeczywistości. Za ich sprawą programiści mogą budować aplikacje, w których cyfrowo tworzone elementy są nakładane na obraz kamery w czasie rzeczywistym. Z takich technologii korzystali między innymi twórcy kultowej już miejskiej gry Pokemon GO.

– Ogromną zaletą tych technologii jest to, że pozwalają na tworzenie rozszerzonej rzeczywistości bez żadnych markerów. Kiedyś potrzebowaliśmy obrazków, na których wyświetlaliśmy zawartość. Tutaj już tego nie ma. Przedmioty możemy wyświetlać nawet w pustym salonie, tym samym meblując go. Co więcej, aplikacja pozwala zabrać wszystkie produkty ze sobą dosłownie w kieszeni. To narzędzie zastępuje ulotki, katalogi czy nawet prezentacje multimedialne. Możemy przecież chodzić wokół danego produktu, zobaczyć go z bliska lub oddalić, możemy go przesunąć, powiększyć, zeskalować, obrócić, dopasować do przestrzeni – wymienia Damian Karczewski.

Sieci handlowe już wprowadzają technologię rozszerzonej rzeczywistości. Ikea wprowadziła aplikację mobilną w technologii AR, dzięki której można sprawdzić, które meble będą najlepiej pasować do wnętrza. Gotowa jest też koncepcja aplikacji, która pokazywałaby dokładnie proces składania mebli. Rozszerzona rzeczywistość to odpowiedź na oczekiwania kupujących, którzy tradycyjne punkty sprzedaży odwiedzają coraz częściej tylko po to, by obejrzeć towar, który następnie kupią przez internet. Taki trend potwierdza się w statystykach.

Z badań dostarczanych przez Ipsos wynika, że niemal połowa Brytyjczyków w wieku do 35 lat praktykuje showrooming. Z kolei według TNS Global światowym liderem na tym polu są rozwijające się kraje Azji. Tam penetracja rynku usługami showroomingowymi sięga aż 71 proc. Tymczasem nad Wisłą, na taką formę zapoznania się z cechami kupowanego towaru decyduje się jedna trzecia konsumentów.

źródło: NEWSERIA

Kliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyć



13.04.2018 | Orange Love z HBO i HBO GO w prezencie

Na wiosnę Orange przygotował atrakcyjną propozycję dla kinomanów i miłośników seriali telewizyjnych.

Kupując Orange Love, klienci otrzymają pakiet trzech kanałów HBO oraz HBO GO w prezencie na 12 miesięcy.

HBO to kultowe seriale nieprzerywane reklamami między innymi „Gra o tron”, „Westworld” czy „Wataha”.

Do wyboru jest 800 filmów, 200 seriali oraz 200 dokumentów.

+ więcej...
12.04.2018 | Magenta Biznes – więcej możliwości dla firmy

18 kwietnia br. T‑Mobile wprowadza całkowitą metamorfozę swoich rozwiązań dla małego i średniego biznesu.

Wraz z ofertą Magenta Biznes przedsiębiorcy będą mogli korzystać z nielimitowanego Internetu dla firmy i wszystkich pracowników, jak również z nielimitowanych rozmów i SMS-ów.

Nowa propozycja T‑Mobile to elastyczne zamawianie urządzeń oraz kart SIM, nie tylko przy zawieraniu umowy, ale również w trakcie całego kontraktu.

A co najważniejsze, możliwość płacenia tylko 1 złotego netto miesięcznie, jeżeli nie korzysta się z dodatkowej karty SIM.

+ więcej...
12.04.2018 | Eleven Sports 4 dołącza do oferty Vectry. Wszystkie kanały Eleven Sports dostępne dla widzów w terminie 17 - 29 kwietnia.

Jako pierwszy ogólnopolski operator kablowy Vectra udostępni kanał Eleven Sports 4.

Umocni on silną pozycję operatora w liczbie oferowanych programów

Z tej okazji wszystkie kanały grupy Eleven Sports będą dostępne dla wszystkich widzów Vectry korzystających z pakietów cyfrowych w otwartym oknie w dniach od 17 do 29 kwietnia.

Kibice sportowi to dla Vectry ważna grupa odbiorców. 

+ więcej...


Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 400 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 10 Mb/s
xDSL - łącze 8 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 3 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 16 Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij