Wiadomości

Loading


12.03.2018 | INTERNET Z TV W NIEZMIENNEJ CENIE 49,90 ZŁ

„Netia dla Ciebie”, to nowa linia ofert promocyjnych Grupy Netia. Sztandarowa oferta, to pakiet: Internet z TV w cenie 49,90 zł miesięcznie. Niezmiennie, przez cały okres umowy. Nowa promocja wsparta jest szeroko zakrojoną „polityczną” kampanią w TV, VoD, radiu i internecie, m.in. poprzez współpracę z popularnymi youtuberami.

Począwszy od 9 marca br. Netia wprowadza nową ofertę, w której podstawowy pakiet Internet 100 Mb/s z TV na Start (podstawowy pakiet 57 kanałów) jest w niezmiennej cenie 49,90 zł miesięcznie przez cały okres umowy, a nawet po zakończeniu kontraktu.

Dla klientów poszukujących bogatszej oferty programowej, dostępne są dwa dodatkowe warianty usługi telewizyjnej: TV Elastyczna, która pozwala na swobodne kształtowanie ramówki spośród ponad 200 kanałów w 20 pakietach tematycznych oraz TV Super (pakiet 157 kanałów, w tym 87 w HD).

Oba warianty w pakiecie z internetem 100 Mb/s przez okres 6 miesięcy są w promocyjnej cenie 49,90 zł, a od 7 miesiąca, odpowiednio 69,90 i 99,90 zł miesięcznie.

Mobile No Limit za darmo

Zakup któregoś z dwóch wyższych wariantów promocyjnych (TV Elastyczny lub TV Super) premiowany jest bezpłatną usługą mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w kraju, nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami.

Jazda testowa w prędkością do 900 Mb/s

W przypadku usług świadczonych na sieciach zmodernizowanych do standardu światłowodowego, abonenci przez pierwsze 3 miesiące będą mogli korzystać z maksymalnej prędkości 900 Mb/s, płacąc jak za łącze do 100 Mb/s.

Zainteresowani dalszym korzystaniem z jednych z najszybszych łączy dostępnych dla klientów indywidualnych w Polsce (do 900 Mb/s), skorzystają z nich za miesięczną dopłatą w wysokości 40 zł.

Z kolei dla usług na jeszcze niezmodernizowanych łączach (ADSL, VDSL) Netia oferuje wydłużone okresy świadczenia usług za symboliczną złotówkę.

Wszystkie powyższe oferty dostępne są wyłącznie na sieciach własnych Netii (ok, 2,6 mln adresów, w tym ponad 1 mln z łączami powyżej 100 Mb/s) z umową na okres 24 miesięcy.

Komunikacja 360 stopni

Sprzedaż nowej oferty wsparta jest szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną 360 stopni. Kampania została zbudowana wokół jednego z kluczowych atrybutów sztandarowej oferty, jaką jest atrakcyjna, niezmienna cena (49,90 zł). Jest to cecha wskazywana, jako najbardziej oczekiwana przez klientów w badaniach konsumenckich.

Koncepcja kreatywna, której autorem jest agencja Brasil, opiera się o temperaturę dyskursu politycznego wokół cen…

W kampanii Netia wykorzystuje spoty w TV, VoD i FB (30, 15 i 8 sek.), radio (spot 30 sek.), szereg działań digital performance marketing, a także podjęła współpracę z 14 popularnymi youtuberami (m.in. Abstrachuje TV, 5 sposobów na…, Nieprzygotowani, Ponki), którzy będą tworzyć własne materiały na YouTube.

Wszystkie spoty i plansze sponsorskie, wykorzystywane w kampanii TV są tłumaczone na język migowy.

Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe: Polsat Media (TV), MediaCom (radio), Value Media (digital) oraz Talentmedia, ABSTRA i Golden Oil (współpraca z influencerami). Spoty reklamowe zostały wyprodukowane przez Studio T-F-P.

Kampania potrwa od 9 marca do końca kwietnia br.

Sprawdź dostępność oferty „Netia dla Ciebie” w Twojej lokalizacji

źródło: Netia

Kliknij aby powiększyć



12.03.2018 | Codziennie setki klientów wracają do T‑Mobile – startuje ogólnopolska kampania wizerunkowa

Już od 9 marca 2018, T‑Mobile rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową prezentująca najlepszą jakość sieci Operatora i podkreślającą zalety korzystania z niej.

Do udziału w spotach firma ponownie zaprosiła swoich klientów.

T‑Mobile czwarty rok z rzędu wygrał w badaniach jakości sieci przeprowadzanych przez firmę P3 Communications.

Wygrywa także nieprzerwanie od czerwca 2017 roku w rankingach szybkości Internetu mobilnego w obu kategoriach: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE, bazujących na niezależnych testach użytkowników na największej polskiej platformie pomiarowej SpeedTest PL.

+ więcej...
12.03.2018 | Wiosenne nowości w ofercie programowej Vectry - nowe kanały, otwarte okna i jeszcze więcej treści w jakości HD.

21 marca br. w ofercie cyfrowej Vectry wystartuje pięć nowych programów w jakości HD: Da Vinci, H2, Polsat Doku, Epic Drama i JAZZ.

Cztery pierwsze z nich będą dostępne dla wszystkich abonentów do 5 kwietnia br. w ramach otwartych okien.

Po zmianach, Vectra, ze 123 programami w jakości HD, będzie oferowała jedną z najatrakcyjniejszych propozycji na naszym rynku.

Kanały Da Vinci, H2, Polsat Doku oraz Epic Drama dołączą do Pakietu Platynowego Vectry i tym samym wzmocnią jego zawartość, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających widzów. 

+ więcej...
12.03.2018 | Fortinet przedstawia system FortiOS 6.0

Fortinet, globalny dostawca zaawansowanych cyberzabezpieczeń, rozwinął architekturę Security Fabric o rozwiązanie FortiOS 6.0 – system operacyjny do obsługi zabezpieczeń sieciowych.

W systemie FortiOS 6.0 dostępnych jest kilkaset nowych funkcji. Ich zadaniem jest zapewnienie lepszej widoczności sieci, zintegrowana analiza zagrożeń oraz automatyczne reagowanie na incydenty.

– W wyniku cyfrowej transformacji powstają nowe modele świadczenia usług oparte na Internecie rzeczy, przetwarzaniu danych na urządzeniach mobilnych i usługach udostępnianych w chmurze – mówi Jolanta Malak, regionalna dyrektor Fortinet na Polskę, Białoruś i Ukrainę. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 20 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 20 Mb/s
xDSL - łącze 1 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 8 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 160 kb/s:
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij