Wiadomości

Loading


23.02.2018 | Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha Abonament na miłość!

W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz!

Plush od ponad dwóch lat wspiera swoje działania współpracą z dopasowanymi do młodej grupy docelowej influencerami. Wspólne projekty zostały już zrealizowane z Sucharem Codziennym, Poszukiwaczem, Radzką, Jackiem Gadovskym i Agnieszką Grzelak. Działania z internetowymi twórcami są elementem strategii digitalowej marki, która stanowi uzupełnienie do kampanii ATL-owych i komunikacji oferty abonamentowej z telefonem za złotówkę na start.

Główne założenia działań prowadzonych w mediach społecznościowych Plusha to realizacja przez brand hero marki wyzwań bez konsekwencji z „Bucket list". Plush lądował już w kosmosie, przygotowywał wyprawę na bezludna wyspę, zostawał szefem mafii, a nawet nurkował z rekinami. Teraz postanawił zostać reżyserem, a do swojej pierwszej produkcji zatrudnił youtuberów - Radzką oraz Adama Poszukiwacza (Adama Knowshow).

Wybór influencerów oraz forma współpracy to przemyślana strategia, która posługując się językiem młodych i odpowiednim formatem ma dotrzeć do grupy docelowej, czyli osób dostępnych i aktywnych przede wszystkim w mediach społecznościowych.

Radzka i Adam Poszukiwacz prowadzą własne, cieszące się dużą popularnością, kanały na YouTubie Produkcje Radzkiej, poświęcone głównie modzie i trendom, obserwowane przez prawie 100 tysięcy osób, natomiast mający ponad milion subskrybentów kanał Adama Poszukiwacza przedstawia filmiki podbijające Internet. Ten wyjątkowy duet youtuberów wspomaga budowanie wartościowego wizerunku brandu Plush.

Dedykowany social mediom materiał video promuje ofertę smartfon za złotówkę na start, dostępną na stronie. W ciągu zaledwie kilku dni film został obejrzany przez ponad 120 000 użytkowników Facebooka oraz YouTube’a i spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez fanów Plusha oraz influencerów.

Za kreację i działania w social mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum, a produkcję przygotował dom produkcyjny TFP.

Sprawdź PLUS - Wszystko bez limitu i internet do tego

źródło: PLUS

Kliknij aby powiększyć



23.02.2018 | Inwestycje T‑Mobile przekonują klientów

W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy.

Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego.

W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą.

Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku.

+ więcej...
23.02.2018 | Ataki DDoS odgrywają istotną rolę w arsenale cyberprzestępców, a średnie koszty incydentu zwiększają się do ponad 2 mln dolarów

Koszt finansowy ataków DDoS wzrasta - obecnie jeden atak kosztuje korporacje nawet 2,3 mln dolarów.

Błyskawicznie rosnące koszty "sprzątania" po takich incydentach oraz związanej z nimi utraty lukratywnych możliwości biznesowych świadczą o tym, że obecnie organizacje bardziej niż kiedykolwiek nie mogą pozwolić sobie na podatność na atak, który może się wiązać z poważnymi kosztami.

Badanie zagrożeń dla bezpieczeństwa IT w 2017 r. przeprowadzone przez Kaspersky Lab wskazuje na znaczący wzrost średniego kosztu ataku DDoS na organizacje w ciągu ostatniego roku.

Koszty finansowe związane z reakcją na atak DDoS, zarówno gdy stanowi jeden incydent, jak i element złożonego cyberataku, wynoszą obecnie ponad 123 tys. dolarów w przypadku małych i średnich firm (dla porównania w 2016 r. wynosiły 106 tys. dol.). 

+ więcej...
23.02.2018 | Rozwiązania dla inteligentnych wnętrz zyskują na popularności. Cyfryzacja budynku zajmuje kilka godzin, a umożliwia lepszą nawigację i monitorowanie gości

Ludzie spędzają 90 proc. swojego czasu we wnętrzach różnego rodzaju budynków – domu, biura, centrum handlowego, kina czy restauracji.

Coraz więcej tych wnętrz jest wyposażanych w inteligentne rozwiązania.

Jednym z nich jest możliwość pełnego zdigitalizowania przestrzeni i przeniesienia jej na cyfrową mapę.

Oparte na niej systemy i aplikacje pozwalają na efektywne zarządzanie budynkami, a także nawigację po nich.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 20 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 2 Mb/s
xDSL - łącze 6 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 2 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 7,2 Mb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij