Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Firma Ericsson wprowadziła Ericsson Emodo – nowe rozwiązanie do zarządzania danymi i reklamami, które zapewnia dużą skalę wysokiej jakości odbiorców dla reklamodawców, marek i wydawców.
Ericsso Emodo posiada ponad 1,3 miliarda profili użytkowników znajdujących się w Platformie Zarządzania Danymi. Dzięki temu umożliwia on reklamodawcom wykorzystanie istniejących zasobów i dotarcie do odbiorców w sposób wydajny i zgodny z polityką prywatności, przy jednoczesnym zapewnieniu pozytywnych wrażeń dla użytkownika. Rozwiązanie wykorzystuje moc klientów Ericsson - globalnych operatorów sieci, do tworzenia bezpiecznej, anonimowej, opartej na prywatności, bazy danych pochodzących od operatorów, wzbogaconej o inne zestawy danych o wysokiej jakości.
Rozwiązanie jest już dostępne na rynku, klienci mogą już zacząć korzystać z oprogramowania Ericsson Emodo i wykorzystywać cały ekosystem.
Paul Cheng, General Manager, Ericsson Emodo, mówi: „W dzisiejszym cyfrowym świecie skuteczna reklama wymaga czterech wymiarów: wysokiej jakości danych, skali odbiorców, adresowalności odbiorców oraz pozytywnych wrażeń dla użytkowników. Firmy z platformami zamkniętymi, posiadające wszystkie te aspekty zdominowały tradycyjne media i wydawców, przechwytując w ciągu ostatnich kilku lat niemal 100 procent wydatków na reklamę cyfrową. Ericsson Emodo zapewnia każdemu uczestnikowi ekosystemu podobne możliwości, umożliwiając tradycyjnym wydawcom ponowne podjęcie konkurencji, a reklamodawcom docieranie do odbiorców w dowolnym miejscu.”
Simon Bailey, CEO, Axonix, mówi: „Ericsson Emodo jest zgodny z naszą wizją tworzenia silnych grup odbiorców, stworzonych na podstawie danych operatorów, które można użyć w ekosystemie reklamowym. Ta współpraca jeszcze bardziej poprawi dystrybucję naszych danych i udowodni wartość zestawów prawdziwości danych klasy operatorskiej”.
Andrew Smith, SVP Advertising Product and Solutions, VICE Media, mówi: „Cieszymy się, że możemy pracować w oparciu o Ericsson Emodo, które pozwala nam lepiej zrozumieć naszych odbiorców. Dzięki temu możemy im lepiej służyć i zapewnić istotniejsze i bardziej użyteczne reklamy. Skala i jakość danych, które zapewnia Ericsson Emodo, pozwala wydawcom konkurować o swój udział w budżetach reklamowych.”
Ericsson obsługuje ponad 200 globalnych operatorów sieciowych z liczbą abonentów przekraczającą 2,5 miliarda. Ericsson Emodo jest obecnie jednym z największych rozwiązań typu mobile-first na świecie, zawierającym ponad 1,3 miliarda anonimowych profili użytkowników z danymi zweryfikowanymi przez operatorów w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Japonii.
źródło: Ericsson
Święta to wyjątkowa okazja, by sprawić radość całej rodzinie.
W ofercie świątecznej Orange można znaleźć pomysły na atrakcyjne prezenty pod choinkę dla bliskich.
Kupując pakiet Orange Love, klienci otrzymają smartfon Samsung Galaxy J3 (2016) dual SIM za 1 zł. Ponadto mogą dokupić zestaw dwóch urządzeń za 0 zł na start w korzystnych ratach.
Do wyboru są m.in. 55-calowy telewizor Samsung 4K Smart TV ze smartfonem, telewizor z konsolą Xbox One S albo dwa smartfony.
+ więcej...Fortinet, światowy lider w dziedzinie zaawansowanych cyberzabezpieczeń, zachęca użytkowników do uważnego sprawdzenia komputerów w przypadku ich mocnego spowolnienia.
Mogli nieświadomie przekazać moc obliczeniową swoich urządzeń cyberprzestępcom, którzy wykorzystali ją do cryptojackingu – nowej techniki ataków.
Analitycy z FortiGuard Labs firmy Fortinet odkrywają w ostatnim czasie coraz więcej podobnych incydentów.
+ więcej...W telewizji internetowej IPLA pojawiła się nowość – materiały w jakości 4K od National Geographic, m.in. łącząca elementy serialu fabularnego z sekwencjami dokumentalnymi znana seria „Mars”.
Użytkownicy mogą oglądać je bezpłatnie na stronie oraz w aplikacji IPLA w Samsung Smart TV.
IPLA po raz kolejny wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników – teraz mogą się oni cieszyć także dostępem do materiałów w rozdzielczości 4K.
Czterokrotnie większa od rozdzielczości Full HD liczba pikseli odkrywa przed widzami zupełnie nową jakość obrazu, jeszcze więcej szczegółów i jeszcze większą głębię barw oraz zapewnia niesamowicie realistyczne doznania.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- PROSAT 19.90 zł
- Astral Media 20.00 zł
- Vitnet 30.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- Impuls Media 99.00 zł
- Graficom 14.90 zł