Wiadomości

Loading


13.11.2017 | Ericsson wprowadza globalne rozwiązanie z zakresu reklamy

Firma Ericsson wprowadziła Ericsson Emodo – nowe rozwiązanie do zarządzania danymi i reklamami, które zapewnia dużą skalę wysokiej jakości odbiorców dla reklamodawców, marek i wydawców.

Ericsso Emodo posiada ponad 1,3 miliarda profili użytkowników znajdujących się w Platformie Zarządzania Danymi. Dzięki temu umożliwia on reklamodawcom wykorzystanie istniejących zasobów i dotarcie do odbiorców w sposób wydajny i zgodny z polityką prywatności, przy jednoczesnym zapewnieniu pozytywnych wrażeń dla użytkownika. Rozwiązanie wykorzystuje moc klientów Ericsson - globalnych operatorów sieci, do tworzenia bezpiecznej, anonimowej, opartej na prywatności, bazy danych pochodzących od operatorów, wzbogaconej o inne zestawy danych o wysokiej jakości.

Rozwiązanie jest już dostępne na rynku, klienci mogą już zacząć korzystać z oprogramowania Ericsson Emodo i wykorzystywać cały ekosystem.

Paul Cheng, General Manager, Ericsson Emodo, mówi: „W dzisiejszym cyfrowym świecie skuteczna reklama wymaga czterech wymiarów: wysokiej jakości danych, skali odbiorców, adresowalności odbiorców oraz pozytywnych wrażeń dla użytkowników. Firmy z platformami zamkniętymi, posiadające wszystkie te aspekty zdominowały tradycyjne media i wydawców, przechwytując w ciągu ostatnich kilku lat niemal 100 procent wydatków na reklamę cyfrową. Ericsson Emodo zapewnia każdemu uczestnikowi ekosystemu podobne możliwości, umożliwiając tradycyjnym wydawcom ponowne podjęcie konkurencji, a reklamodawcom docieranie do odbiorców w dowolnym miejscu.”

Simon Bailey, CEO, Axonix, mówi: „Ericsson Emodo jest zgodny z naszą wizją tworzenia silnych grup odbiorców, stworzonych na podstawie danych operatorów, które można użyć w ekosystemie reklamowym. Ta współpraca jeszcze bardziej poprawi dystrybucję naszych danych i udowodni wartość zestawów prawdziwości danych klasy operatorskiej”.

Andrew Smith, SVP Advertising Product and Solutions, VICE Media, mówi: „Cieszymy się, że możemy pracować w oparciu o Ericsson Emodo, które pozwala nam lepiej zrozumieć naszych odbiorców. Dzięki temu możemy im lepiej służyć i zapewnić istotniejsze i bardziej użyteczne reklamy. Skala i jakość danych, które zapewnia Ericsson Emodo, pozwala wydawcom konkurować o swój udział w budżetach reklamowych.”

Ericsson obsługuje ponad 200 globalnych operatorów sieciowych z liczbą abonentów przekraczającą 2,5 miliarda. Ericsson Emodo jest obecnie jednym z największych rozwiązań typu mobile-first na świecie, zawierającym ponad 1,3 miliarda anonimowych profili użytkowników z danymi zweryfikowanymi przez operatorów w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Japonii.

źródło: Ericsson

Kliknij aby powiększyć



13.11.2017 | Limitowana edycja Orange Love na Święta ze smartfonem w prezencie

Święta to wyjątkowa okazja, by sprawić radość całej rodzinie.

W ofercie świątecznej Orange można znaleźć pomysły na atrakcyjne prezenty pod choinkę dla bliskich.

Kupując pakiet Orange Love, klienci otrzymają smartfon Samsung Galaxy J3 (2016) dual SIM za 1 zł. Ponadto mogą dokupić zestaw dwóch urządzeń za 0 zł na start w korzystnych ratach.

Do wyboru są m.in.  55-calowy telewizor Samsung 4K Smart TV ze smartfonem, telewizor z konsolą Xbox One S albo dwa smartfony.

+ więcej...
13.11.2017 | Uwaga na cryptojacking

Fortinet, światowy lider w dziedzinie zaawansowanych cyberzabezpieczeń, zachęca użytkowników do uważnego sprawdzenia komputerów w przypadku ich mocnego spowolnienia.

Mogli nieświadomie przekazać moc obliczeniową swoich urządzeń cyberprzestępcom, którzy wykorzystali ją do cryptojackingu – nowej techniki ataków.

Analitycy z FortiGuard Labs firmy Fortinet odkrywają w ostatnim czasie coraz więcej podobnych incydentów.

+ więcej...
10.11.2017 | Nowa jakość w IPLI – obejrzyj materiały w 4K ULTRA HD

W telewizji internetowej IPLA pojawiła się nowość – materiały w jakości 4K od National Geographic, m.in. łącząca elementy serialu fabularnego z sekwencjami dokumentalnymi znana seria „Mars”.

Użytkownicy mogą oglądać je bezpłatnie na stronie oraz w aplikacji IPLA w Samsung Smart TV.

IPLA po raz kolejny wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników – teraz mogą się oni cieszyć także dostępem do materiałów w rozdzielczości 4K.

Czterokrotnie większa od rozdzielczości Full HD liczba pikseli odkrywa przed widzami zupełnie nową jakość obrazu, jeszcze więcej szczegółów i jeszcze większą głębię barw oraz zapewnia niesamowicie realistyczne doznania.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 12 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 384 kb/s
xDSL - łącze 2 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 250 Mb/s:
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij