Wiadomości

Loading


12.10.2017 | Polska Izba Komunikacji Elektronicznej przyznała najważniejsze nagrody branży kablowej Złota PIKE oraz rozstrzygnęła XII Festiwal Kanałów Tematycznych

W tym roku statuetki Złotej PIKE zostały przyznane po raz jedenasty. Uhonorowano laureatów w trzech kategoriach, a nagrody zostały wręczone podczas uroczystej Gali 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE, odbywającej się w Poznaniu.

Laureatem Złotej PIKE w Kategorii Nadawca został TVN, który w tym roku obchodzi 20-lecie swojej działalności na rynku medialnym w Polsce. Kapituła Konkursu doceniła przede wszystkim wkład stacji w rozwój nowoczesnej telewizji informacyjnej oraz tematycznej, ze szczególnym uwzględnieniem TVN24. Statuetkę z rąk Prezesa PIKE Jerzego Straszewskiego odebrał Edward Miszczak – Członek Zarządu i Dyrektor Programowy TVN.

W Kategorii Operator, laureatem została Telewizja Kablowa Krasnystaw, a statuetkę w najważniejszej Kategorii Osoba/Instytucja odebrał Zygmunt Solorz, twórca największej w Polsce i regionie grupy medialno-telekomunikacyjnej, składającej się z Cyfrowego Polsatu, Polkomtelu i Telewizji Polsatu.

Na wieczornej Gali została również rozstrzygnięta XII edycja Festiwalu Kanałów Tematycznych, w której o nagrody Tytanowe Oko walczą nadawcy, którzy nadają swoje programy w sieciach kablowych w Polsce.
Jury wybrało nominowanych i laureatów w czterech kategoriach:

  • Wydarzenie roku
  • Kampania promocyjna
  • Współpraca z operatorami
  • Kanał lifestylowy

W kategorii Wydarzenie roku nominacje otrzymali:
A+E Networks Poland – za akcję Telewizji Lifetime #Linia prosta
TVN – za rebranding kanału HGTV
Viasat – za Akcję Schronisko
Zwyciężył kanał  A+E Networks Poland.

Nominowani w kategorii Kampania promocyjna:
A+E Networks Poland – Telewizja History “Wykute w ogniu”
Fox Networks Group – Program “Mars” (National Geographic)
Turner Broadcasting – Kampania społeczna “Bądź kumplem, nie dokuczaj”
Zwycięzcą został kanał Turner Broadcasting.

Nominowani w kategorii Kampania promocyjna:
Discovery Networks – kanał TLC
Polsat – kanał Polsat Play
TVN – kanał TVN Turbo
Zwycięzcą został kanał TVN Turbo.

Nominacje w kategorii Współpraca z operatorami otrzymali:
Canal+
FOX Networks Group
NBCUniversal
Statuetka powędrowała do stacji Fox Networks Group.

źródło: Polska Izba Komunikacji Elektronicznej PIKE

Kliknij aby powiększyć



12.10.2017 | Jak zachować bezpieczeństwo w sieci? Porady od ekspertów Fortinet

Fortinet, światowy lider w wysoko wydajnych rozwiązaniach cyberbezpieczeństwa, zaleca wzmożoną czujność w związku z coraz bardziej zaawansowanymi cyberatakami wymierzonymi nie tylko w firmy i organizacje, ale również w prywatnych użytkowników – cyberprzestępcy coraz częściej biorą na cel sieci domowe oraz urządzenia mobilne.

Wyniki ostatniego globalnego badania cyberzagrożeń Fortinet pokazują, że w drugim kwartale 2017 roku 90% organizacji odnotowało ataki wykorzystujące starsze niż trzyletnie luki w zabezpieczeniach.

Co jeszcze bardziej alarmujące: 60% organizacji odnotowało atak z wykorzystaniem luki starszej niż 10 lat.

Zauważalny jest wzrost liczby ataków na sieci domowe (routery, punkty dostępowe Wi-Fi) i urządzenia mobilne. 

+ więcej...
11.10.2017 | Telewizja 2020 roku - telewizja w 50% mobilna

Firma Ericsson opublikowała ósmą edycję corocznego raportu ConsumerLab TV and Media zawierającego szczegółowe informacje na temat ogromnego wzrostu oglądalności telewizji i materiałów wideo oraz dalszej zmiany sposobu, w jaki odbiorcy oglądają treści wideo.

Na podstawie obszernych analiz mediów obejmujących okres ośmiu lat, Ericsson ConsumerLab szacuje, że wzrost popularności materiałów wideo na żądanie będzie nadal bardzo intensywny do 2020 r. oraz że dzięki usługom VOD oglądana będzie niemal połowa wszystkich treści.

Udział urządzeń mobilnych (tabletów, smartfonów i laptopów) w całkowitym czasie oglądania telewizji i materiałów wideo wyniesie 50%, co stanowi wzrost o 85% od 2010 r., przy czym udział samych smartfonów wyniesie niemal 25% (wzrost o prawie 160% w porównaniu z 2010 r.). 

+ więcej...
11.10.2017 | Fałszywe profile i cyberoszuści: Kaspersky Lab ujawnia brutalną prawdę o randkach online

Chociaż z internetowych serwisów i aplikacji randkowych korzysta mniej więcej jedna osoba na trzy, nie każdy ma związane z nimi pozytywne doświadczenia.

Nowe badanie przeprowadzone przez Kaspersky Lab sugeruje, że osoby, które szukają partnera online, mogą być rozczarowane - wiele z nich trafiło na fałszywe informacje i zdjęcia, szkodliwe odsyłacze, oszustów próbujących wyłudzić informacje lub inne osoby kłamiące odnośnie tego, czego szukają w związku.

Badanie wykazało, że osoby, które szukają swojej drugiej połówki na internetowych platformach randkowych - takich jak Tinder, Bumble, OK Cupid, Badoo i innych - znajdują się w mniejszości i w rzeczywistości jedynie 11% chce znaleźć partnera na stałe poprzez internetowe randki.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 7 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 100 Mb/s
xDSL - łącze 10 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 3 Mb/s:
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij