Wiadomości

Loading


06.11.2013 | Multimedia Polska i MTV z interaktywnym konkursem dla abonentów

Spółka Multimedia Polska oraz MTV Polska przeprowadziły wspólną akcję marketingową z wykorzystaniem interaktywnej aplikacji w telewizji cyfrowej. W ramach zorganizowanego przez MTV konkursu trzech abonentów Multimedia Polska wyjeżdża na 20. MTV Europe Music Awards do Amsterdamu.

Z okazji 20. gali MTV EMA, która odbędzie się 10 listopada w Amsterdamie MTV Polska przygotowało dla abonentów Multimediów wyjątkowy konkurs. Nagrodą jest wyjazd na jedno z największych wydarzeń muzycznych na świecie.

Do promocji konkursu MTV Polska wykorzystało interaktywne możliwości telewizji cyfrowej Multimedia Polska. Abonenci Multimediów, którzy podczas zapowiedzi 20. gali na antenie MTV Polska przycisnęli czerwony przycisk na pilocie, byli przekserowani na specjalnie przygotowaną planszę, na której mogli uzyskać szczegóły dotyczące konkursu.

Aby wygrać wyjazd do Amsterdamu należało odpowiedzieć na proste pytanie oraz uzasadnić w kilku zdaniach, dlaczego chce się wyjechać na galę MTV EMA. Ogłoszenie wyników nastąpiło 29 października 2013 r. Zwyciężyło trzech abonentów: z Tarnowa, Tomaszowa Mazowieckiego oraz Ostrowi Mazowieckiej.

Zwycięzcy, wraz z osobami towarzyszącymi, będą mieli okazję uczestniczyć w jednym z najważniejszych światowych wydarzeń muzycznych.  Rozdanie Europejskich Nagród Muzycznych gromadzi co roku największe gwiazdy muzyki rozrywkowej. W tym roku pojawią się m.in. Katy Katy Perry, Miley Cyrus, Kings of Leaon,  The Killer, Icona Pop, Jared leto, Rita Ora, Snoop Lion, Afrojack, Imagine Dragons. Gala rozdania nagród MTV odbędzie się w ZIGGO DOME w Amsterdamie 10 listopada. Relację na żywo od godz. 21:00 będzie można oglądać na antenie MTV Polska, m.in. w sieci Multimedia Polska. W zeszłym roku MTV EMA zgromadziło 39 milionów widzów na całym świecie.

To kolejna akcja, podczas której Multimedia wykorzystały możliwości telewizji interaktywnej Vision+. Wcześniej spółka prowadziła podobne działania z firmą Kraft, producentem czekolady Milka.  Vision+  pozwala na robienie zakupów, branie udziału w konkursach, sondach, głosowanie w plebiscytach. Przy wykorzystaniu tej usługi Multimedia sprzedają już swoim abonentom ubezpieczenia na mieszkanie.

Kliknij aby powiększyć



06.11.2013 | SES Astra: SAT>IP – telewizja satelitarna w domowej sieci IP
SAT>IP to nowy protokół komunikacyjny, który konwertuje satelitarny sygnał telewizyjny do protokołu IP. Dzięki temu użytkownicy otrzymują możliwość odbioru telewizji satelitarnej w każdym miejscu w domu, nie tylko na telewizorach, ale także na tabletach czy smartfonach podłączonych do sieci. + więcej...
06.11.2013 | UPC: Konkurs Think Big organizowany przez UPC Biznes już na półmetku
Jeszcze tylko 2 tygodnie zostały na przesyłanie zgłoszeń w biznesowym konkursie dla małych firm z globalnymi ambicjami - Think Big organizowanym przez UPC Biznes. + więcej...
05.11.2013 | World Internet Project 2013 pod znakiem mobilności i mediów społecznościowych
Obecność w mediach społecznościowych jest jednym z najważniejszych aspektów korzystania z internetu – aż 3/4 internautów deklaruje, że ma konto na portalu społecznościowym. Z laptopów korzysta 70 % internautów i wygrywają one zdecydowanie z komputerami stacjonarnymi. Blisko 1/3 użytkowników internetu łączy się z siecią za pomocą smartfona. + więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 1,25 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 512 kb/s
xDSL - łącze 20 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 4 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 3 Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij