Powiększ tekst:
    A
    A
    A
    

VECTRA Internet * (1.00/10)

CENNIK OPIS FIRMY MAPA ZASIĘGU KONTAKT


Vectra - internet - telewizja, jest drugim pod względem liczby abonentów operatorem kablowym w kraju oraz dostawcą usługi triple play - dostępu do telewizji, internetu i telefonu przez jedno gniazdko abonenckie. Sieć Vectra obejmuje swoim zasięgiem aż 155 miast i dociera do 753 tys. klientów.

Vectra jest Grupą Kapitałową, której siedziba znajduje się w Gdyni. Natomiast swoje usługi Vectra świadczy we wszystkich regionach Polski. W celu sprawnego zarządzania posiadanymi zasobami, organizacyjnie podzielono je na sześć obszarów geograficznych. W wybranych miastach na terenie każdego z obszarów znajdują się siedziby placówek terenowych współpracujących z centralą. Dla jak najwyższe jakości obsługi, do dyspozycji abonentów oddano 104 Biura Obsługi Klienta zlokalizowanych na terenie całego kraju. W Gdyni działa ogólnopolskie, telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które obsługuje większość połączeń telefonicznych kierowanych do lokalnych przedstawicielstw Vectry z całego kraju. Można tu zamówić dowolną usługę Vectry lub zgłosić uwagi do działania usług firmy w dowolnym mieście.

Celem Grupy Vectra jest udostępnianie abonentom wszystkich usług bazujących na technologiach multimedialnych. Obecnie oferowane przez Grupę Vectra usługi to:

dostęp do programów telewizyjnych, radiowych i autorskich programów niezależnych telewizji lokalnych:
tradycyjny analogowy
telewizja cyfrowa z całym bogactwem nowych funkcjonalności, w tym programy w wysokiej rozdzielczości (HD)
dostęp do szerokopasmowego internetu
telefonia stacjonarna bazująca na technologii cyfrowej
Kluczowymi spółkami w Grupie Vectra są Vectra S.A. oraz Vectra Inwestycje S.A. Vectra S.A. jako podmiot dominujący odpowiada za strategię funkcjonowania Grupy. Jej zadaniem jest dostarczanie abonentom wszystkich usług oferowanych przez Grupę Vectra. Spółka odpowiada także za kompleksową obsługę klientów, relacje z nadawcami oraz kontakty z lokalnymi władzami i administratorami zasobów mieszkaniowych, na obszarze których są świadczone usługi Grupy.

 

... więcej




Zapytaj o ofertę poprzez formularz









Ochrona danych: Powierzone nam dane są przetwarzane przez serwis Dostawcy Internetu, wyłącznie w celu informowania Operatorów współpracujących z serwisem o zapotrzebowaniu na usługi dostępu do sieci Internet oraz marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług. Podanie danych jest dobrowolne. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Powierzone nam dane są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Zobacz pozostałych operatorów z okolicy:

Warszawa - Netia
Katowice S105 - Internet Netia
Giżycko - INM Sp. z o.o.
Chorzów - Graficom
MOGILANY - FIBERLINK
Sosnowiec - SOFT PRO 2 Sp. z o.o.
Warszawa - UPC internet - telewizja - telefon
Internet 500 mb/s - Światłowód UPC
Poznań - Internet INEA 1000 Mb/s
Poznań - INEA S.A.


Aktualności

19.03.2019 |

Sieć 5G pozwoli na rozwój nowych modeli biznesowych i usług. Wymaga to jednak pilnych zmian w prawie oraz w sposobie wykorzystywania danych przez firmy

Zbyt rygorystyczne normy pola magnetycznego, konieczność uporządkowania zakresu częstotliwości, żeby móc je alokować do 5G, oraz przygotowanie polskich przedsiębiorstw do tego, żeby były w stanie w pełni z tej technologii korzystać, to obecnie największe bariery dla rozwoju sieci 5G w Polsce – uważa Wojciech Pytel, członek rady nadzorczej Polkomtela i Netii.

Jak podkreśla, firmy muszą przede wszystkim zrozumieć, jak wielkie znaczenie dla ich rozwoju mają dane i nauczyć się je lepiej wykorzystywać.

– Także klient musi zrozumieć, że wchodzimy w nowy świat, który jest bardzo mocno zrobotyzowany – dodaje Wojciech Pytel.

+ więcej...
19.03.2019 |

Czas na nowy smartfon? Recenzujemy Motorolę One w Plush ABO!

Producenci smartfonów dosłownie prześcigają się w dostarczaniu na rynek coraz bardziej zaawansowanych urządzeń, napakowanych najnowocześniejszymi funkcjonalnościami i technologiami, a wszystko to w coraz wyższych cenach nieosiągalnych dla przeciętnego użytkownika. I w sumie to może słusznie… większość z nas nie potrzebuje tak zaawansowanych urządzeń, bo nie jest w stanie w pełni wykorzystać ich potencjału i drzemiących w nim możliwości, więc po prostu szkoda na nie pieniędzy.

A że średnia i budżetowa półka cenowa smartfonów oferuje już coraz ciekawsze modele, które wyglądem nie odbiegają zbytnio od dużo droższej konkurencji, to może warto odważniej zerknąć właśnie w tę stronę.

Czekają tam bowiem takie interesujące modele, jak choćby Motorola One, dostępna w między innymi w Plush ABO, łącząca w sobie solidną wydajność i atrakcyjny nowoczesny design. 

+ więcej...
19.03.2019 |

FIBEE I oraz FIBEE IV ponawiają postępowania na wybór generalnych wykonawców na wszystkich obszarach POPC3

Zarząd spółek FIBEE I oraz FIBEE IV postanowił zamknąć bez rozstrzygnięcia postępowania o wybór generalnych wykonawców w ramach działań związanych z trzecim konkursem Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

W piątek w Bazie Konkurencyjności opublikowane zostały nowe postępowania przetargowe dotyczące wszystkich obszarów konkursowych.

FIBEE I Sp. z o.o. i FIBEE IV Sp. z o.o. są beneficjentami trzeciego konkursu Działania 1.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Obejmował on 33 najtrudniejsze pod względem inwestycyjnym obszary kraju. Spółki FIBEE I oraz FIBEE IV zostały beneficjentami na 19 z nich.

+ więcej...
19.03.2019 |

Plus łączy Polskę z Ukrainą

Plus rozpoczyna kolejne działania skierowane do obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce lub dopiero planujących przyjazd do niej.

18 marca wystartowała kampania reklamowa obejmująca swoimi działaniami zarówno Polskę, jak i Ukrainę.

Twarzą kampanii jest zwyciężczyni Eurowizji w 2016 roku, znana i niezwykle popularna ukraińska artystka – Jamala (Dżamała).

Plus od prawie dwóch lat posiada ofertę stworzoną specjalnie dla klientów z Ukrainy. 

+ więcej...
18.03.2019 |

UPC Polska wyróżnione „Gwiazdą Jakości Obsługi 2019”

UPC Polska po raz trzeci zostało docenione przez konsumentów w XII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Operator otrzymał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2019” w kategorii „Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych”.

Tym samym, UPC Polska kolejny raz znalazło się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta, co potwierdza tytuł najbardziej polecanego operatora na rynku.

+ więcej...
Super internet i telewizja od Neti

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 35 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 56 kb/s
xDSL - łącze 12 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 3 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 32 Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij