Powiększ tekst:
    A
    A
    A
    

Internet Multimedia

CENNIK OPIS FIRMY MAPA ZASIĘGU KONTAKT


Multimedia Polska jest czołowym ogólnopolskim operatorem kablowym i telekomunikacyjnym, dostarczającym usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych. Naszym odbiorcom oferujemy telewizję cyfrową z wideo na żądanie (VoD), szerokopasmowy internet stacjonarny i mobilny, oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Jesteśmy jednym z pierwszych polskich dostawców usługi tripleplay, łączącej telewizję, internet i telefon w jednym pakiecie. Abonenci tripleplay odnoszą korzyści z korzystania z kilku usług w jednym pakiecie, płacąc mniej niż w przypadku poszczególnych usług zakupionych osobno. Abonenci usług pakietowych objęci są także dodatkowymi programami lojalnościowymi i promocjami.

Realizujemy strategię aktywnej konsolidacji, budowy sieci kablowych w nowych rejonach kraju, a także akwizycje sieci innych operatorów. W efekcie na koniec 2017 r. liczba gospodarstw domowych znajdujących się w zasięgu sieci Grupy (HP) wynosiła ok. 1,7 miliona.

Z usług Multimedia Polska korzystało na koniec 2017 r. łącznie ok. 753 tys. klientów, z czego ok. 314 tys. było użytkownikami dwóch usług (spośród telewizji, internetu, telefonu i pozostałych), a ok. 119 tys. to abonenci tripleplay (trzech lub więcej usług łącznie). Na dzień 31 grudnia 2017 r. Multimedia Polska dostarczała ok. 1,75 mln usług.

Spółka jest znana w Polsce jako jeden z operatorów, który jako pierwszy wprowadza na rynek nowe i innowacyjne produkty oraz usługi. Jako jedni z pierwszych w kraju wprowadziliśmy m.in. telewizję cyfrową dla klientów telefonicznych (IPTV), usługi pakietowe triple play, szerokopasmowy dostęp do internetu, cyfrową telewizję kablową w wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem komunikacji zwrotnej, a także wideo na żądanie (VoD), usługę multi-screen, udostępniającą treści wideo na tabletach i smartfonach oraz usługi dodatkowe np. usługę monitoringu on-line. Więcej informacji na temat innowacyjnych rozwiązań wprowadzanych przez Grupę Multimedia Polska dostępnych w zakładce Historia>

Spółka była notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w latach 2006-2011. W 2014 r. Spółka wyemitowała 7-letnie obligacje serii MMP004100520 o łącznej wartości nominalnej ok. 1,04 mld zł. Obligacje są notowane na rynku obligacji Catalyst na platformach GPW i BondSpot.

W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. przychody Grupy wyniosły 678,4 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA 334,9 mln zł. Wyniki za 2017 r. nie obejmują biznesu energetycznego zgodnie ze zaudytowanymi skonsolidowanymi sprawozdaniami finansowymi sporządzonymi wg MSSF.

W ciągu ostatnich 3 lat łączna wartość inwestycji Grupy Multimedia Polska wyniosła ok. 660 mln zł. Pieniądze przeznaczone zostały na zakup i aktywację urządzeń abonenckich, modernizację i rozbudowę sieci, nowe technologie oraz akwizycje i prace badawcze związane z rozszerzeniem portfolio oferowanych usług.

Grupa dysponuje własną, ogólnokrajową siecią szkieletową o długości ponad 20 tys. km, która nie wymaga dodatkowych inwestycji i pozwala oferować wysokiej jakości usługi przy rozsądnym dla klienta poziomie cen. Sieć szkieletowa obejmuje ponad 100 punktów styku z sieciami innych operatorów, m.in. Orange i innych operatorów sieci komórkowych. Infrastruktura należąca do Grupy MMP umożliwia m.in. znaczącą redukcję kosztów transportu sygnału telewizyjnego, pasma internetowego oraz połączeń telefonicznych. Multimedia Polska posiada własne nowoczesne sieci dostępowe (w tym światłowodowe) w ok. 200 miastach Polski, głównie w środkowej, północno-zachodniej i południowej części kraju. Grupa w obecnym kształcie powstała poprzez aktywnie zarządzany proces budowy własnych sieci kablowych, jak i przejęcia innych operatorów kablowych i telekomunikacyjnych, oraz poprzez innowacyjne podejście do rozszerzania modelu biznesowego.


Grupa MMP dziś to:

ponad 25 lat doświadczenia na rynku telekomunikacyjnym
753 tysiące abonentów
ponad 80 biur obsługi klienta
kompleksowa ogólnopolska oferta usług telekomunikacyjnych

... więcej




Zapytaj o ofertę poprzez formularz









Ochrona danych: Powierzone nam dane są przetwarzane przez serwis Dostawcy Internetu, wyłącznie w celu informowania Operatorów współpracujących z serwisem o zapotrzebowaniu na usługi dostępu do sieci Internet oraz marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług. Podanie danych jest dobrowolne. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Powierzone nam dane są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Zobacz pozostałych operatorów z okolicy:

Giżycko - INM Sp. z o.o.
Chorzów - Graficom
Miedziana Góra - E-Punkt System Informatyczne
Warszawa - UPC internet - telewizja - telefon
Bytom - COM-VID I.K.
Czerwionka-Leszczyny - MIKEMI
Internet 500 mb/s - Światłowód UPC
Warszawa - Skyconnect
Poznań - Internet INEA 1000 Mb/s
Poznań - INEA S.A.


Aktualności

07.07.2020 |

Gala KSW 53 dostępna w UPC Polska

Pierwsza gala największej polskiej organizacji MMA po przymusowej przerwie związanej z pandemią koronawirusa odbędzie się już w sobotę, 11 lipca.

Wszystkie walki KSW 53 dostępne będą dla abonentów UPC Polska, którzy wykupią dostęp do wydarzenia w systemie pay-per-view.

Podczas gali KSW 53 na fanów mieszanych sztuk walki czeka osiem walk.

W starciu wieczoru już po raz trzeci zmierzą się obecny mistrz Mateusz Gamrot z posiadaczem pasa tymczasowego, Normanem Park'iem.

+ więcej...
07.07.2020 |

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces.

W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo.

Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych.

Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

+ więcej...
07.07.2020 |

Nie kupuj kota w worku: problemy związane z aplikacjami adware preinstalowanymi na smartfonach

W toku analizy ataków na urządzenia mobilne firma Kaspersky odkryła, że 14,8% użytkowników, którzy w 2019 r. stanowili cel szkodliwego oprogramowania lub oprogramowania adware, padło ofiarą infekcji pamięci systemowej, w wyniku czego zainstalowane szkodliwe pliki stały się nieusuwalne.

Pewną rolę odgrywały również preinstalowane aplikacje domyślne: w zależności od marki ryzyko związane z nieusuwalnymi aplikacjami waha się od jednego do pięciu procent w przypadku tańszych urządzeń, a w ekstremalnych przypadkach dochodzi do 27%.

Infekcja pamięci systemowej wiąże się z wysokim ryzykiem dla użytkowników smartfonów, ponieważ rozwiązanie bezpieczeństwa nie może uzyskać dostępu do tego obszaru, co oznacza, że nie jest w stanie usunąć szkodliwych plików.

+ więcej...
07.07.2020 |

Rada Nadzorcza Orange Polska poparła kandydaturę Juliena Ducarroz na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki

Julien Ducarroz został pozytywnie zaopiniowany przez Komitet ds. Wynagrodzeń i uzyskał podczas specjalnie zwołanego spotkania poparcie Rady Nadzorczej jako kandydat na stanowisko Prezesa Zarządu Orange Polska.

Spotkanie Rady Nadzorczej Orange Polska zakończone wydaniem pozytywnej rekomendacji odbyło się 6 lipca.

Przed specjalnym spotkaniem Rady, Julien Ducarroz otrzymał również pozytywną opinię Komitetu Rady Nadzorczej ds. Wynagrodzeń, który udziela rekomendacji Radzie m.in. w sprawie wyboru i wynagrodzenia członków zarządu.

Powołanie Juliena Ducarroz ma nastąpić podczas posiedzenia Rady Nadzorczej zaplanowanego na 21 lipca 2020 r.

+ więcej...
07.07.2020 |

Samsung Galaxy A51 5G – dostęp do 5G w Plusie i mocniejsza specyfikacja

Nowoczesny smartfon z dostępem do 5G wcale nie musi kosztować majątku, co potwierdza nowa wersja Samsunga Galaxy A51 ze średniej półki cenowej obsługującego 5G w Plusie.

Odświeżony model A51 poza dostępem do 5G oferuje w bardzo atrakcyjnej także mocniejszą specyfikację sprzętową, której mogą pozazdrościć nawet drożsi konkurenci.

Galaxy A51 5G dostępny wyłącznie w Plusie trafił właśnie do naszej redakcji, dzięki czemu osobiście mogliśmy przekonać się, ile tak naprawdę potrafi.

Czego możemy spodziewać się po nowej propozycji koreańskiego producenta? Przekonajmy się.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 128 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 1 Mb/s
xDSL - łącze 256 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 3 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 15  Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij