Powiększ tekst:
    A
    A
    A
    

Internet Multimedia

CENNIK OPIS FIRMY MAPA ZASIĘGU KONTAKT


Multimedia Polska jest czołowym ogólnopolskim operatorem kablowym i telekomunikacyjnym, dostarczającym usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych. Naszym odbiorcom oferujemy telewizję cyfrową z wideo na żądanie (VoD), szerokopasmowy internet stacjonarny i mobilny, oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Jesteśmy jednym z pierwszych polskich dostawców usługi tripleplay, łączącej telewizję, internet i telefon w jednym pakiecie. Abonenci tripleplay odnoszą korzyści z korzystania z kilku usług w jednym pakiecie, płacąc mniej niż w przypadku poszczególnych usług zakupionych osobno. Abonenci usług pakietowych objęci są także dodatkowymi programami lojalnościowymi i promocjami.

Realizujemy strategię aktywnej konsolidacji, budowy sieci kablowych w nowych rejonach kraju, a także akwizycje sieci innych operatorów. W efekcie na koniec 2017 r. liczba gospodarstw domowych znajdujących się w zasięgu sieci Grupy (HP) wynosiła ok. 1,7 miliona.

Z usług Multimedia Polska korzystało na koniec 2017 r. łącznie ok. 753 tys. klientów, z czego ok. 314 tys. było użytkownikami dwóch usług (spośród telewizji, internetu, telefonu i pozostałych), a ok. 119 tys. to abonenci tripleplay (trzech lub więcej usług łącznie). Na dzień 31 grudnia 2017 r. Multimedia Polska dostarczała ok. 1,75 mln usług.

Spółka jest znana w Polsce jako jeden z operatorów, który jako pierwszy wprowadza na rynek nowe i innowacyjne produkty oraz usługi. Jako jedni z pierwszych w kraju wprowadziliśmy m.in. telewizję cyfrową dla klientów telefonicznych (IPTV), usługi pakietowe triple play, szerokopasmowy dostęp do internetu, cyfrową telewizję kablową w wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem komunikacji zwrotnej, a także wideo na żądanie (VoD), usługę multi-screen, udostępniającą treści wideo na tabletach i smartfonach oraz usługi dodatkowe np. usługę monitoringu on-line. Więcej informacji na temat innowacyjnych rozwiązań wprowadzanych przez Grupę Multimedia Polska dostępnych w zakładce Historia>

Spółka była notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w latach 2006-2011. W 2014 r. Spółka wyemitowała 7-letnie obligacje serii MMP004100520 o łącznej wartości nominalnej ok. 1,04 mld zł. Obligacje są notowane na rynku obligacji Catalyst na platformach GPW i BondSpot.

W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. przychody Grupy wyniosły 678,4 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA 334,9 mln zł. Wyniki za 2017 r. nie obejmują biznesu energetycznego zgodnie ze zaudytowanymi skonsolidowanymi sprawozdaniami finansowymi sporządzonymi wg MSSF.

W ciągu ostatnich 3 lat łączna wartość inwestycji Grupy Multimedia Polska wyniosła ok. 660 mln zł. Pieniądze przeznaczone zostały na zakup i aktywację urządzeń abonenckich, modernizację i rozbudowę sieci, nowe technologie oraz akwizycje i prace badawcze związane z rozszerzeniem portfolio oferowanych usług.

Grupa dysponuje własną, ogólnokrajową siecią szkieletową o długości ponad 20 tys. km, która nie wymaga dodatkowych inwestycji i pozwala oferować wysokiej jakości usługi przy rozsądnym dla klienta poziomie cen. Sieć szkieletowa obejmuje ponad 100 punktów styku z sieciami innych operatorów, m.in. Orange i innych operatorów sieci komórkowych. Infrastruktura należąca do Grupy MMP umożliwia m.in. znaczącą redukcję kosztów transportu sygnału telewizyjnego, pasma internetowego oraz połączeń telefonicznych. Multimedia Polska posiada własne nowoczesne sieci dostępowe (w tym światłowodowe) w ok. 200 miastach Polski, głównie w środkowej, północno-zachodniej i południowej części kraju. Grupa w obecnym kształcie powstała poprzez aktywnie zarządzany proces budowy własnych sieci kablowych, jak i przejęcia innych operatorów kablowych i telekomunikacyjnych, oraz poprzez innowacyjne podejście do rozszerzania modelu biznesowego.


Grupa MMP dziś to:

ponad 25 lat doświadczenia na rynku telekomunikacyjnym
753 tysiące abonentów
ponad 80 biur obsługi klienta
kompleksowa ogólnopolska oferta usług telekomunikacyjnych

... więcej




Zapytaj o ofertę poprzez formularz









Ochrona danych: Powierzone nam dane są przetwarzane przez serwis Dostawcy Internetu, wyłącznie w celu informowania Operatorów współpracujących z serwisem o zapotrzebowaniu na usługi dostępu do sieci Internet oraz marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług. Podanie danych jest dobrowolne. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Powierzone nam dane są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Zobacz pozostałych operatorów z okolicy:

Giżycko - INM Sp. z o.o.
Chorzów - Graficom
Warszawa - UPC internet - telewizja - telefon
Kurów - DatexNet Waldemar Stawski
Warszawa - Premium Mobile
Internet 500 mb/s - Światłowód UPC
Siemianowice Śląskie - MMJ
Warszawa - Skyconnect
Poznań - Internet INEA 1000 Mb/s
Poznań - INEA S.A.


Aktualności

26.11.2020 |

Mikołajki z Cartoon Network w Cyfrowy Polsat GO

Z okazji nadchodzących Mikołajek wszyscy abonenci Cyfrowego Polsatu korzystający z serwisu Cyfrowy Polsat GO otrzymali dostęp do najciekawszych seriali Cartoon Network do 22 grudnia br. bez dodatkowych opłat.

Materiały dostępne są również mobilnie – z aktywną opcją ON THE GO.

W trakcie Mikołajek z Cartoon Network wszyscy abonenci telewizji satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT mogą śledzić niezwykłe losy swoich ulubionych bohaterów.

Przez miesiąc wspólnej akcji do obejrzenia będzie ponad 200 odcinków seriali wprost z anteny Cartoon Network.

+ więcej...
26.11.2020 |

Poczta Polska: przygotowania do obsługi klientów zamawiających prezenty online

Pandemia sprzyja zakupom internetowym, a szczególnie teraz w okresie przedświątecznym ważny jest dla klientów czas i wygoda dostawy.

Poczta Polska przygotowała listę wskazówek, które ułatwią zakupy i sprawią, że ich doręczenie będzie zgodne z oczekiwaniami.

- Nie zwlekajmy z zamawianiem prezentów w sklepach internetowych, warto zrobić to jak najszybciej i mieć spokojną gwiazdkę. Im później kupimy prezent, tym uważniej powinniśmy przeczytać, ile dni potrzebuje sklep internetowy na wysłanie przesyłki – radzi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

+ więcej...
26.11.2020 |

T-Mobile nagrodzony w konkursie Digital Excellence Awards

Ogłoszone zostały wyniki konkursu Digital Excellence Awards – w kategorii Transformational Capabilities zwyciężył T‑Mobile.

Firma została nagrodzona za cyfrową transformację, której udało jej się dokonać w ostatnim czasie, by dodatkowo usprawnić procesy i rezultaty pracy.

Nagroda dla T‑Mobile Polska została przyznana za rewolucyjną, a jednocześnie zwinną przebudowę dojrzałej organizacji, przeprowadzoną z wykorzystaniem cyfrowych technologii.

Zwycięski projekt dotyczył obszaru rynku biznesowego, w obrębie którego firma skoncentrowała się na poprawie czasu wprowadzania produktu na rynek.

+ więcej...
26.11.2020 |

Kaspersky i koalicja przeciwko stalkerware: mija rok walki o prywatność cyfrową

Z okazji Międzynarodowego Dnia Eliminacji Przemocy wobec Kobiet - oraz w rocznicę powstania koalicji przeciwko stalkerware - firma Kaspersky udostępniła specjalne narzędzie do wykrywania narzędzi szpiegujących.

Oprogramowanie stalkerware umożliwia potajemne szpiegowanie prywatnego życia innej osoby za pośrednictwem jej inteligentnego urządzenia i często wspomaga stosowanie przemocy wobec partnera w związku intymnym.

W odpowiedzi na to coraz większe zagrożenie w listopadzie zeszłego roku utworzono koalicję przeciwko stalkerware.

Celem tej inicjatywy jest zjednoczenie organizacji działających na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej oraz społeczności związanej z bezpieczeństwem IT w walce przeciwko technologii ułatwiającej stosowanie różnego rodzaju wymuszeń.

+ więcej...
25.11.2020 |

GReAT Ideas: Eksperci ds. cyberbezpieczeństwa z firmy Kaspersky ponownie podzielą się swoją wiedzą online

Zimą firma Kaspersky wznowi GReAT Ideas, serię wydarzeń online, za pomocą których w miłej i komfortowej atmosferze przedstawi swoje najnowsze ustalenia w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Pierwsze wydarzenie w sezonie zimowym zostanie zorganizowane przez badaczy bezpieczeństwa z Globalnego Zespołu ds. Badań i Analiz firmy Kaspersky (GReAT), który pracuje nad wykrywaniem najbardziej wyrafinowanych i zaawansowanych zagrożeń na świecie, najpoważniejszego szkodliwego oprogramowania, ataków ransomware oraz kampanii cyberszpiegowskich.

Pierwszy odcinek zimowego cyklu GReAT Ideas planowany jest na 2 grudnia, a kolejne dyskusje odbędą się w styczniu i lutym.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 1,5 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 4 Mb/s
xDSL - łącze 1,8 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 30 Mb/s:
GSM - łącze 10 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij