NetPartner Polska - Usługi głosowe

xxxxxxxxxxxx
  • Usługi głosowe

Telefonia Cyfrowa

Netpartner POLSKA oferuje wszystkim Firmom, które chcą znacznie obniżyć koszta połączeń telefonicznych Telefonię Cyfrową wykorzystującą sieć IP. Telefonia Cyfrowa umożliwia pełne wykorzystanie łącza internetowego udostępnianego przez Netpartner Polska lub innego dostawcę .

Telefonia Cyfrowa wykorzystuje protokół VoIP wspierany przez SIP.

Klienci Netpartner Polska otrzymują standardowy numer telefoniczny z dowolną numeracją. Wykorzystując Telefonię Cyfrową w swoim przedsiębiorstwie brak jest konieczności inwestowania w tradycyjną strukturę telefoniczną oraz w jej zarządzanie.

Co oferuje usługa Telefonii Cyfrowej :

Publiczna i dowolna numeracja telefoniczna
Realizacja wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych
Usługa „Fax-to-mail
Usługa Skrzynki głosowej „Voice-to-mail
Prezentacja numeru dzwoniącego
Usługa rozmów oczekujących
Przekierowanie połączeń
Numery wewnętrzne
Zarządzanie poprzez WWW
Wiele numerów dla jednego użytkownika
Wirtualna Centrala PABX
IVR (System IVR – Interaktive Voice Response)

Szczegóły systemów:

IVR (System IVR – Interaktive Voice Response)
System umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Osoba dzwoniąca po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym DTMF wybiera poszczególne pozycje z menu. IVR umożliwia automatyczne wybranie:
-rodzaju żądanej informacji czy usługi,
-wybór języka obsługi - przykładowo polski i angielski,
-weryfikację tożsamości użytkownika za pomocą podania jego numeru, PIN’u i hasła
-dostęp do wybranych informacji z bazy danych

Systemy tego typu używane są w Contact Center, biurach obsługi klienta, bankach, telemarketingu, informacji, systemach teległosowania.

Firmowa Centrala – Wirtual PABX – więcej niż klasyczny PABX
Wirtualna Centrala Abonencka – pozwalającej na dowolne przekierowania przychodzących rozmów. Usługa jest skierowana jest do klientów biznesowych poczynając od małych kilku osobowych firm, aż po wielo-oddziałowe korporacje posiadające własne call center. Połączenia przychodzące przekazywane są na podstawie ustalonych przez przedsiębiorcę reguł. Jedną z zalet jest błyskawiczne dodawanie nowych użytkowników.
- Czas nadejście połączenia – o pierwszeństwie połączenia decyduje kolejność czasu nadejścia połączenia.
- Przyjmowanie połączeń podzielonych terytorialnie – połączenia ze wskazanej strefy numeracyjnej są kierowane wprost do określonej wcześniej grupy pracowników lub oddziału firmy
- Numery VIP – zdefiniowane wcześniej numery mogą być przekazywane na pierwszą wolną linię
- Listy numerów zabronionych – istnieje możliwość zdefiniowania listy numerów, których połączenia z przedsiębiorstwem nie będą realizowane.

Korzyści z usługi:
Łatwy i tani kontakt z firmą. Tani i łatwy dostęp do wszystkich pracowników firmy – osoba dzwoniąca do firmy pod numer stacjonarny mimo, że połączenie zostanie odebrane za pomocą telefonu komórkowego, będzie obciążana opłatą za połączenie stacjonarne.

Jeden numer do firmy. Usługa umożliwia posiadanie jednego numeru telefonu do całej firmy, co zapewnia mobilność pracowników i oszczędność kosztów nawet gdy firma posiada oddziały w całym kraju.

Połączenie przychodzące w razie konieczności mogą być przekazywane w określony wcześniej sposób do poszczególnych osób w firmie, a także do pracowników, którzy z racji swoich obowiązków pracują poza biurem.

Menu głosowe. Umożliwia przygotowanie zapowiedzi głosowych, które usłyszy osoba dzwoniąca ( tzw. System IVR – Interaktive Voice Response).

Przykładowe wykorzystanie:
a) zapowiedź powitalna oraz informacja o możliwościach wyboru numerów wewnętrznych przekierowywujących do odpowiednich działów lub konkretnych osób,
b) odpowiedni komunikat po godzinach pracy biura.

Odbiorcy usługi PABX otrzymują możliwość pełnego zarządzania usługą, w zakresie którego jest między innymi : aktywacja usług, administracja kontami i kontrola kont poszczególnych użytkowników, kontrola bilingu Online.

Wirtualny FAX:
Fax-to-email, to nowoczesna usługa, odbioru faksów, za pomocą komputera podłączonego do sieci Internet. Użytkownik otrzymuje indywidualny numer fax, tak jak to jest w przypadku stacjonarnej sieci telefonicznej. Numer ten ma jednak charakter wirtualny. Oznacza to, że przesyłane wiadomości są przekierowywane na ustalone wcześniej adresy poczty e-mail.

-Zasada funkcjonowania usługi, jest niezmiernie prosta. Użytkownik otrzymuje indywidualny numer fax i przypisuje mu adresy poczty elektronicznej, na który od tej pory otrzymywać będzie wysyłane wiadomości. Nie ma konieczności dalszej konfiguracji komputera. Faks wysłany przez nadawcę, zostaje przekształcony do postaci graficznej i wysłany jako załącznik do wiadomości elektronicznej. Tego typu dane, można odebrać korzystając z dowolnego programu pocztowego, w dowolnym miejscu na świecie, z podłączeniem do Internetu.

-Dlatego też usługa tak zwanego wirtualnego faksu, może być w prosty sposób zastosowana jako rozwiązanie biurowe. Każdemu pracownikowi można przydzielić indywidualny numer faksu. Informacje wysyłane na ten numer dotrą na skrzynkę pocztową konkretnego odbiorcy.

-Dodatkowym udogodnieniem jest zintegrowana usługa dająca możliwość natychmiastowej odpowiedzi na przychodzący faks bezpośrednio z komputera bez konieczności posiadania dodatkowych urządzeń.

-Wirtualny FAX, daje możliwość tworzenia wirtualnych archiwów odebranych wiadomości, co znacznie usprawnia zarządzanie przepływem informacji.

-Aplikacja Fax-to-email; email-to- Fax to również oszczędność na kosztach związanych z eksploatacją standardowego urządzenia fax. oraz eliminacja niedogodności związanych z jego konserwacją.

Brak jest konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych nakładów związanych z wdrożeniem usługi.
Wszystko to w jednym miejscu, bez konieczności nabywania drogiego, dodatkowego sprzętu.
Wirtualna skrzynka pocztowa „Voice to mail”
Nareszcie możesz wygodnie odsłuchać wiadomości.

Poczta głosowa - niezwykle przydatne narzędzie. Wszystkie wiadomości głosowe otrzymasz w postaci plików dźwiękowych na skrzynkę poczty e-mail. Odsłuchasz wygodnie, w kolejności wybranej przez siebie a ważniejsze nagrania zachowasz.

Nasze Rozwiązania Głosowe są bardzo zróżnicowane. Chcemy, aby mogła z nich korzystać każda osoba. Dokładne parametry usług zostaną zawsze dobrane do potrzeb tak, aby zoptymalizować Twoje wydatki na telekomunikację.

Oszczędności mogą być bardzo wysokie m.in. dlatego, że nasze usługi telefoniczne są także rozliczane co do sekundy. Oznacza to, że możesz płacić tylko za rzeczywisty czas trwania rozmów. Wkrótce przekonasz się, że rozmowy telefoniczne nie muszą być aż tak kosztowne.

Wszystkie usługi są oferowane w atrakcyjnych planach taryfowych dostosowanych do potrzeb Klienta. Każdy klient otrzymuje publiczny numer telefonu.

Skorzystanie z usługi Telefonii Stacjonarnej w NetPartner POLSKA nie wymaga rezygnacji Klienta z usług innego operatora, stanowiąc alternatywę umożliwiającą znaczne obniżenie kosztów. Gwarancją wysokiej jakości świadczonych usług jest zaawansowana technologicznie i rozwinięta cyfrowa struktura sieciowa.

Kompleksowa oferta obejmuje:
 - połączenia lokalne i strefowe,
 - połączenia międzystrefowe,
 - połączenia międzynarodowe do stacjonarnych i komórkowych sieci zagranicznych,
 - połączenia do polskich sieci telefonii komórkowej,
 - połączenia do sieci teleinformatycznych,
 - połączenia do sieci usług inteligentnych,
 - połączenia do sieci przywoławczych,
 - połączenia z numerami alarmowymi i skróconymi.

Telefon NP to kompleksowa usługa telefoniczna, umożliwiająca każdemu obniżenie kosztów połączeń międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci komórkowych. Redukcja wydatków zależy od ilości i rodzaju generowanego ruchu i może sięgać 70% kosztów połączeń.

Telefon NP pozwala na realizację najwyższej jakości połączeń telefonicznych: międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci komórkowych po bardzo atrakcyjnych stawkach. W ten sposób usługa może stać się efektywnym narzędziem redukcji bieżących kosztów działalności każdej firmy.

Telefon NP to kompleksowe rozwiązanie. Przed podpisaniem umowy dla każdego Klienta tworzona jest indywidualna oferta, dostosowana do infrastruktury technicznej zarówno po stronie Klienta jak i obsługującej jego firmę centrali lokalnej operatora dominującego. W ten sposób Abonent otrzymuje rozwiązanie zapewniające rzeczywistą redukcję kosztów.

Usługa umożliwia także dokładną kontrolę wydatków telekomunikacyjnych. Wraz z fakturą Klient otrzymuje zbiorczy raport obrazujący ilości, czas oraz koszty rozmów oraz szczegółowe zestawienie połączeń w postaci elektronicznej z uwzględnieniem poszczególnych numerów wywołujących.

http://netpartner.com.pl                        Tel: 22 213 39 00                    [email protected]

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 4 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 56 kb/s
xDSL - łącze 15  Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 32 Mb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij