Wiadomości

Loading


13.08.2018 | Badanie Kaspersky Lab: każdego miesiąca ginie około 23 000 urządzeń mobilnych

Sezon wakacyjny trwa, a to oznacza, że miliony osób przygotowują się do wyjazdu za granicę. Wiele z nich z pewnością skorzysta z okazji utrwalenia cennych wspomnień z wyjazdu. Według badania konsumenckiego firmy Kaspersky Lab jedna na pięć osób (18%) twierdzi, że zdjęcia i filmy z podróży stanowią najważniejsze formy danych przechowywanych na ich urządzeniach, przebijając wszystkie inne. Jednak w dodatkowym badaniu przeprowadzonym przez firmę 28% respondentów przyznało, że gdyby zgubiło swoje urządzenie lub gdyby zostało im ono ukradzione, te cenne zdjęcia z wakacji byłyby nie do odzyskania.

Według statystyk firmy Kaspersky Lab* moduł antykradzieżowy wbudowany w produkt Kaspersky internet Security for Android jest średnio uruchamiany aż 1,5 raza w ciągu jednej minuty, a każdego miesiąca ludzie zgłaszają zgubienie lub kradzież średnio 23 000 urządzeń z systemem Android. Ze względu na to, że zdjęcia z podróży są oceniane przez wielu użytkowników jako najważniejsze spośród wszystkich innych danych przechowywanych na ich urządzeniach, Kaspersky Lab uczula wszystkich, aby w sezonie wakacyjnym zadbali o swoje cenne pamiątki z wakacji, zabezpieczając odpowiednio urządzenia, które wykorzystują do robienia i przechowywania zdjęć. W przeciwnym razie zdjęcia mogą znaleźć się w kategorii "zgubione lub skradzione".

Z innego badania** przeprowadzonego przez Kaspersky Lab wynika, że cztery procent osób na świecie zgubiło urządzenie lub zostało im ono skradzione. Co więcej, w przypadku ponad połowy (57%) takich osób, dotyczyło to urządzeń z systemem Android. Na kolejnym miejscu znajdowały się laptopy (29%) oraz iPhone'y (21%). Niestety, zakup nowego urządzenia w miejsce skradzionego lub zgubionego to średnio koszt rzędu 485 dolarów.

Podane liczby pokazują skalę zjawiska utraty urządzeń - zwłaszcza, że 23 000 to jedynie liczba urządzeń z systemem Android, na których włączono moduł antykradzieżowy. O tej porze roku warto zastanowić się, jak zabezpieczyć urządzenia przed zagrożeniem. Jako że funkcje antykradzieżowe są proste w użyciu i łatwo dostępne, naszą radą dla wszystkich użytkowników jest, aby rozważyli ochronę swoich urządzeń, a tym samym zafundowali sobie bezpieczne lato - powiedział Dmitrij Aleszin, wiceprezes ds. marketingu produktu, Kaspersky Lab.

Technologia antykradzieżowa dostępna w rozwiązaniu Kaspersky internet Security for Android uniemożliwia uzyskanie dostępu do danych użytkownika w przypadku zgubienia lub kradzieży jego urządzenia. Użytkownik może np. zdalnie zablokować i zlokalizować urządzenie w razie jego utraty czy włączyć w nim alarm, nawet jeśli dźwięki są wyciszone.

*Dane liczbowe oparte na liczbie poleceń modułu antykradzieżowego (Anti-Theft) wysłanych przez użytkowników Kaspersky internet Security for Android w okresie od 13 czerwca do 12 lipca 2018 r.

**Badanie zostało przeprowadzone online przez Kaspersky Lab oraz B2B International w styczniu 2018 r. i objęło 17 418 użytkowników z 31 państw.

źródło: Kaspersky Lab

Kliknij aby powiększyć



10.08.2018 | NETIA: SOLIDNE WYNIKI ZA II KW. 2018 R.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto.

Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych.

Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych.

Na kwotę 343 mln zł przychodów ogółem złożyło się 181 mln zł wypracowane na rynku B2B (-1 proc, k-d-k) oraz 155 mln zł (-3 proc. k-d-k) na rynku B2C a także 7 mln zł przychodów spółki Petrotel. 

+ więcej...
10.08.2018 | Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B.

Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.

+ więcej...
10.08.2018 | Rośnie liczba klientów T‑Mobile i satysfakcja z usług operatora

W ciągu roku T‑Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r.

Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów.

W drugim kwartale bieżącego roku T‑Mobile pozyskał 78 tysięcy klientów kontraktowych i 22 tysiące klientów prepaid.

W sumie, na koniec półrocza T‑Mobile obsługiwał 10,609 mln klientów.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 50 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 3 Mb/s
xDSL - łącze 12 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 100 Mb/s:
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij