Wiadomości

Loading


03.10.2017 | UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.

CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii.

Zamiast tego, wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy.

Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage– mówi Ross Knap, CEO CallPage.

Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów na każdym poziomie naszej działalności. Chcemy, żeby byli zadowoleni z kontaktu z konsultantami, a finalnie z oferowanych usług. CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej. – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Jak działa CallPage?
CallPage to nowe narzędzie na stronie internetowej UPC Polska i UPC Biznes umożliwiające natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. System, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.

Sprawdź UPC - Najszybszy internet po Wi-Fi i najlepsza jakość obrazu i dźwięku

źródło: UPC 

Kliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyć



03.10.2017 | Bezpieczna alternatywa dla routera – jak wybrać odpowiedni UTM?

Urządzenia UTM (Unified Threat Managment), czyli wielofunkcyjne, sprzętowe zapory sieciowe, to kompleksowe rozwiązania do zabezpieczania sieci.

Mogą pełnić tę samą funkcję co routery, zapewniając dostęp do Internetu, ale jednocześnie pozwalają na zwiększenie bezpieczeństwa, dzięki wbudowanym systemom antywirusowym, antyspamowym czy kontroli dostępu.

Na rynku dostępnych jest wiele modeli, różniących się specyfikacją i przeznaczeniem.

Ich wszechstronność powoduje, że są coraz popularniejsze, także wśród małych i średnich firm.

+ więcej...
03.10.2017 | Juraj Andras nowym członkiem zarządu ds. finansowych T‑Mobile Polska

1 grudnia 2017 roku Juraj Andras obejmie obowiązki członka zarządu ds. finansowych T‑Mobile Polska.

Zastąpi na tym stanowisku Szabolcsa Gaborjani, który zdecydował się na kontynuowanie kariery poza Grupą Deutsche Telekom.

Do końca stycznia 2018 roku, Szabolcs będzie blisko współpracował z Jurajem, aby sprawnie wdrożyć go w nowe obowiązki.

+ więcej...
03.10.2017 | Orange Finanse – 3 lata mobilnego i taniego bankowania

Orange Finanse pojawiło się na bankowym rynku 3 lata temu.

Z jego usług skorzystało już 460 tys. klientów, którzy zrobili przelewy na ponad miliard zł.

Ponad dwie trzecie logowała się do banku ze swojego smartfona.

W ten sposób szybko, wygodnie i bezpiecznie zarządzali swoimi finansami z każdego miejsca.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 1,25 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 1 Mb/s
xDSL - łącze 20 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 2 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 150 Mb/s:
GSM - łącze 21 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij