Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Orange Warsaw Festival imponująco rozpoczął początek koncertowego lata w Polsce. Dwa dni zabawy, dwie sceny, 18 artystów i 60 tys. fanów. Orange strefę odwiedziła połowa festiwalowiczów, a ofertę darmowych 10 GB aktywowało prawie 90 tysięcy osób.
W czasie Orange Warsaw Festival klienci Orange Polska przesłali w sumie 3,35 TB danych, co równa 1 mln 750 tys. zdjęć umieszczonych na Instagramie. Festiwalowicze najchętniej korzystali z internetu po zakończeniu koncertu Sama Smitha – przesłali ponad 138 GB danych oraz po koncercie Dua Lipy – ponad 125 GB w godzinę. Drugiego dnia ruch był nadal bardzo duży i od godziny 16 wynosił około 120 GB wysyłanych i odbieranych w ciągu godziny. Co ciekawe 4 na 5 przesłanych MB przeszło przez sieć 4G. Czas trwania rozmów nie różnił się zbytnio od wcześniejszego weekendu, za to liczba wysłanych SMS w czasie największego ruchu była ponad czterokrotnie wyższa niż zazwyczaj. Najwięcej rozmów wykonali klienci Orange między koncertem Dua Lipy i Sama Smitha, ponad 20 proc. z nich wykorzystywało technologię VoLTE. Na terenie festiwalu można było też używać darmowego Wi-Fi od Orange. Skorzystało z niego 1300 osób przesyłając łącznie 150 GB. To przekłada się na 75 tys. zdjęć wrzuconych na Instagrama.
Darmowy pakiet 10 GB w prezencie od Orange
Podczas dwóch dni Orange Warsaw Festival 86 tys. klientów Orange aktywowało darmowy pakiet 10 GB w prezencie. Zgodnie z ideą recyklingu zachęcaliśmy do pozbywania się niepotrzebnych już telefonów komórkowych. Zebraliśmy ich 450. Sprzęt został przekazany do wyceny, a jego wartość wesprze edukacyjne programy Fundacji Orange. Orange strefa stanie teraz na terenie Open’er Festival Powered by Orange. Zapraszamy 4-7 lipca do Gdyni, a potem na Kraków Live Festival, który 17 i 18 sierpnia zamknie festiwalowe lato.
Muzyka dla wszystkich
Orange Warsaw Festival jest jednym z najlepiej przystosowanych wydarzeń muzycznych dla osób z niepełnosprawnościami w Polsce. Wśród oferowanych udogodnień zapewniliśmy m.in.: ponad 2000 m2 powierzchni utwardzonej, ułatwiającej poruszanie się po terenie, 2 platformy z rampami przy obu scenach, ponad 20 najazdów oraz 60 przeszkolonych wolontariuszy. Osoby słabosłyszące i niedosłyszące mogły skorzystać z pętli indukcyjnych działających przy scenach, a osoby niewidzące z audiodeskrypcji trzech ostatnich koncertów na scenie głównej.
Najlepszy line-up
Jeśli chodzi o wykonawców Orange Warsaw Festival, to Florence + The Machine, Sam Smith, Dua Lipa i pozostali artyści stworzyli jeden z najmocniejszych składów w historii Orange Warsaw Festival. Sam Smith do Polski przyjechał pierwszy raz. Florence Welch z zespołem wzruszała publiczność największymi przebojami. Występ będącej u szczytu popularności Dua Lipy był prawdziwą celebracją muzyki. W sobotnią noc na Orange Warsaw Festival zabawę zapewnili Axwell ^ Ingrosso, swoim spektakularnym setem zatrzymując na festiwalu publiczność spragnioną tańca.
Dziękujemy! Do zobaczenia za rok na Orange Warsaw Festival 2019!
Sprawdź Orange - Oszczędź i przedłuż Internet domowy już za 39,99 zł miesięcznie!
źródło: Orange
Już w sobotę, 9 czerwca br, klienci UPC Polska będą mogli obejrzeć na żywo, w systemie pay-per-view, zmagania zawodników MMA.
Widzowie gali zobaczą aż 9 pojedynków.
Głównym punktem programu będzie walka najsilniejszego człowieka na świecie, Mariusza Pudzianowskiego z najdłużej panującym mistrzem wagi ciężkiej w historii KSW, Karolem Bedorfem.
Transmisja z wydarzenia nadawana będzie w jakości HD.
+ więcej...Każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce
UPC przygotowało specjalną ofertę Happy Home na mistrzostwa świata w piłce nożnej, nie tylko dla fanów futbolu.
Klienci znajdą w niej światłowodowy internet o prędkości do 120 Mb/s, telewizję cyfrową ze 107 kanałami TV oraz sportową paczkę, która w nowej ofercie będzie aż trzy razy tańsza niż cennikowa wartość zawartych w niej produktów.
Nasza nowa oferta Happy Home, której hasło brzmi „W Twoim domu wszyscy wygrywają”, skierowana jest do wszystkich domowników – zarówno fanów piłki nożnej, jak i tych, którzy w czasie rozgrywek wolą obejrzeć film, serial lub inne sportowe rywalizacje.
+ więcej...INEA zaprezentowała nową stronę internetową, stworzoną z myślą o klientach biznesowych oraz instytucjonalnych.
Jest ona częścią kampanii „Biznes wymaga dobrego połączenia”.
W jej ramach powstało także logo dedykowane dla tego segmentu klientów oraz wdrożona została nowa identyfikacja wizualna.
„Biznes wymaga dobrego połączenia” – to hasło nowej kampanii INEA dedykowanej odbiorcom usług z sektora biznesowego oraz instytucjom i jednostkom samorządowym.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
Najtańszy internet bezprzewodowy
- D2 Direct S.C. 48.80 zł
- Przedstawiciel Multimedia 14.99 zł