Wiadomości

Loading


06.06.2018 | 60 tysięcy fanów na Orange Warsaw Festival 2018 – dziękujemy!

Orange Warsaw Festival imponująco rozpoczął początek koncertowego lata w Polsce. Dwa dni zabawy, dwie sceny, 18 artystów i 60 tys. fanów. Orange strefę odwiedziła połowa festiwalowiczów, a ofertę darmowych 10 GB aktywowało prawie 90 tysięcy osób.

W czasie Orange Warsaw Festival klienci Orange Polska przesłali w sumie 3,35 TB danych, co równa 1 mln 750 tys. zdjęć umieszczonych na Instagramie. Festiwalowicze najchętniej korzystali z internetu po zakończeniu koncertu Sama Smitha – przesłali ponad 138 GB danych oraz po koncercie Dua Lipy – ponad 125 GB w godzinę. Drugiego dnia ruch był nadal bardzo duży i od godziny 16 wynosił około 120 GB wysyłanych i odbieranych w ciągu godziny. Co ciekawe 4 na 5 przesłanych MB przeszło przez sieć 4G. Czas trwania rozmów nie różnił się zbytnio od wcześniejszego weekendu, za to liczba wysłanych SMS w czasie największego ruchu była ponad czterokrotnie wyższa niż zazwyczaj. Najwięcej rozmów wykonali klienci Orange między koncertem Dua Lipy i Sama Smitha,  ponad 20 proc. z nich wykorzystywało technologię VoLTE. Na terenie festiwalu można było też używać darmowego Wi-Fi od Orange. Skorzystało z niego 1300 osób przesyłając łącznie 150 GB. To przekłada się na 75 tys. zdjęć wrzuconych na Instagrama.

Darmowy pakiet 10 GB w prezencie od Orange
Podczas dwóch dni Orange Warsaw Festival 86 tys. klientów Orange aktywowało darmowy pakiet 10 GB w prezencie. Zgodnie z ideą recyklingu zachęcaliśmy do pozbywania się niepotrzebnych już telefonów komórkowych. Zebraliśmy ich 450. Sprzęt został przekazany do wyceny, a jego wartość wesprze edukacyjne programy Fundacji Orange. Orange strefa stanie teraz na terenie Open’er Festival Powered by Orange. Zapraszamy 4-7 lipca do Gdyni, a potem na Kraków Live Festival, który 17 i 18 sierpnia zamknie festiwalowe lato.

Muzyka dla wszystkich
Orange Warsaw Festival jest jednym z najlepiej przystosowanych wydarzeń muzycznych dla osób z niepełnosprawnościami w Polsce. Wśród oferowanych udogodnień zapewniliśmy m.in.: ponad 2000 m2 powierzchni utwardzonej, ułatwiającej poruszanie się po terenie, 2 platformy z rampami przy obu scenach, ponad 20 najazdów oraz 60 przeszkolonych wolontariuszy. Osoby słabosłyszące i niedosłyszące mogły skorzystać z pętli indukcyjnych działających przy scenach, a osoby niewidzące z audiodeskrypcji trzech ostatnich koncertów na scenie głównej.

Najlepszy line-up
Jeśli chodzi o wykonawców Orange Warsaw Festival, to Florence + The Machine, Sam Smith, Dua Lipa i pozostali artyści stworzyli jeden z najmocniejszych składów w historii Orange Warsaw Festival. Sam Smith do Polski przyjechał pierwszy raz. Florence Welch z zespołem wzruszała publiczność największymi przebojami. Występ będącej u szczytu popularności Dua Lipy był prawdziwą celebracją muzyki. W sobotnią noc na Orange Warsaw Festival zabawę zapewnili Axwell ^ Ingrosso, swoim spektakularnym setem zatrzymując na festiwalu publiczność spragnioną tańca.

Dziękujemy! Do zobaczenia za rok na Orange Warsaw Festival 2019!

Sprawdź Orange - Oszczędź i przedłuż Internet domowy już za 39,99 zł miesięcznie!

źródło: Orange

Kliknij aby powiększyć



05.06.2018 | Gala KSW 44 z gdańskiej Ergo Areny na żywo w UPC Polska

Już w sobotę, 9 czerwca br, klienci UPC Polska będą mogli obejrzeć na żywo, w systemie pay-per-view, zmagania zawodników MMA.

Widzowie gali zobaczą aż 9 pojedynków.

Głównym punktem programu będzie walka najsilniejszego człowieka na świecie, Mariusza Pudzianowskiego z najdłużej panującym mistrzem wagi ciężkiej w historii KSW, Karolem Bedorfem.

Transmisja z wydarzenia nadawana będzie w jakości HD.

+ więcej...
05.06.2018 | Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce

UPC przygotowało specjalną ofertę Happy Home na mistrzostwa świata w piłce nożnej, nie tylko dla fanów futbolu.

Klienci znajdą w niej światłowodowy internet o prędkości do 120 Mb/s, telewizję cyfrową ze 107 kanałami TV oraz sportową paczkę, która w nowej ofercie będzie aż trzy razy tańsza niż cennikowa wartość zawartych w niej produktów.

Nasza nowa oferta Happy Home, której hasło brzmi „W Twoim domu wszyscy wygrywają”, skierowana jest do wszystkich domowników – zarówno fanów piłki nożnej, jak i tych, którzy w czasie rozgrywek wolą obejrzeć film, serial lub inne sportowe rywalizacje. 

+ więcej...
05.06.2018 | BIZNES WYMAGA DOBREGO POŁĄCZENIA. NOWA ODSŁONA INEA

INEA zaprezentowała nową stronę internetową, stworzoną z myślą o klientach biznesowych oraz instytucjonalnych.

Jest ona częścią kampanii „Biznes wymaga dobrego połączenia”.

W jej ramach powstało także logo dedykowane dla tego segmentu klientów oraz wdrożona została nowa identyfikacja wizualna.

„Biznes wymaga dobrego połączenia” – to hasło nowej kampanii INEA dedykowanej odbiorcom usług z sektora biznesowego oraz instytucjom i jednostkom samorządowym. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 24 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 30 Mb/s
xDSL - łącze 40 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 600 kb/s:
GSM - łącze 10 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij