Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Poczta Polska przygotowała nową, atrakcyjną ofertę dla wszystkich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na Allegro. Dzięki zawartej umowie ramowej, sprzedający na Allegro mogą oferować swoim klientom sieć blisko 8 tys. punktów odbioru złożoną z placówek Poczty Polskiej, saloników i kiosków RUCHu, stacji PKN Orlen oraz sklepów Żabka i Freshmarket.
Poczta Polska systematycznie rozwija sieć punktów odbioru przesyłek. Z danych wynika, że usługa Odbiór w PUNKCIE cieszy się coraz większą popularnością. Dzięki niej klienci mają możliwość odebrania przesyłki w wybranym przez siebie miejscu i w dogodnej dla siebie porze.
- Kiedy wprowadzaliśmy na rynek usługę odbioru w punkcie, ta forma dostawy zamówień internetowych dopiero raczkowała. Dzisiaj jesteśmy liderem tego obszaru w Polsce. Poczta Polska dysponuje największą siecią punktów odbioru, w jej skład wchodzą największe marki detaliczne w kraju. Obserwujemy kilkudziesięcioprocentowe wzrosty wolumenów i wzrost udziału tej formy dostawy w całym wolumenie KEP Poczty Polskiej – mówi Grzegorz Kurdziel, członek Zarządu w Poczcie Polskiej.
Wpływ na rosnącą popularność tej usługi mają: coraz lepsza dostępność, dobre lokalizacje punktów, możliwość odbioru przesyłki od dostawy w ciągu kilku dni oraz cena.
- Dostawy do punktów odbioru są tańsze średnio od 25% do 40% w porównaniu do przesyłek kurierskich „do drzwi”. Blisko 45% ofert na naszej platformie umożliwia już którąś z form odbioru w punkcie, nie wliczając w to paczkomatów. W porównaniu do ubiegłego roku, pierwsze miesiące 2018 roku pokazały wzrost udziału liczby paczek kierowanych do punktu odbioru o prawie 80%. Jest to zgodne z trendem obserwowanym w Europie, gdzie popularność odbiorów w punkcie gwałtownie rośnie – mówi Grzegorz Czapski, członek zespołu zarządzającego Allegro odpowiedzialny za rozwój biznesu.
Nowa oferta Poczty Polskiej skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na platformie Allegro. W konkurencyjnej cenie 8 zł brutto sprzedający będą mogli nadawać przesyłki do 30 kg. Dostępna będzie również możliwość nadania przesyłek za pobraniem do placówek własnych Poczty Polskiej.
- Dzięki współpracy z Allegro i wykorzystaniu siły dwóch ważnych dla rynku e-commerce podmiotów chcemy jeszcze bardziej spopularyzować tę formę dostawy, dając zarówno sprzedającym, jak i kupującym atrakcyjny produkt w konkurencyjnej cenie – dodaje Grzegorz Kurdziel, członek Zarządu w Poczcie Polskiej.
Mali i średni sprzedawcy często nie są w stanie wynegocjować lepszych warunków niż te, które oferuje Poczta Polska wspólnie z Allegro. - Staramy się w ten sposób likwidować bariery w rozwoju e-handlu w Polsce, zapewniamy szeroki dostęp do największej tego typu w Polsce sieci punktów odbioru, a także obniżamy ceny, czyniąc zakupy w sieci bardziej dostępnymi – podkreślił Grzegorz Czapski.
Z oferty Poczty Polskiej przedsiębiorcy będą mogli skorzystać już w czerwcu. W tej chwili zespoły Allegro i Poczty Polskiej pracują nad wdrożeniem usług. Szczegóły oferty dostępne są Tutaj .
Poza umową na dostawy do punktów odbioru Allegro i Poczta Polska podpisały także umowęna usługi dostaw kurierskich standardowych i ekspresowych oraz usługi ekonomicznej dla przesyłek o niewielkich rozmiarach. Wdrożenie tych usług planowane jest w najbliższych miesiącach.
źródło: Poczta Polska
Nowe technologie takie jak możliwość lokalizowania klienta tuż po wejściu do centrum handlowego, personalizacja ofert, połączenie oferty stacjonarnej z e-commerce – to trendy, które będą wyznaczać kierunek rozwoju centrów handlowych w nadchodzących latach.
Współczesne centra handlowe przestają być wyłącznie miejscem robienia zakupów.
Coraz częściej stają się przestrzenią służącą do spędzania wolnego czasu.
Dlatego na znaczeniu zyskuje ich oferta gastronomiczno-rozrywkowa.
+ więcej...Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty.
Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia.
Już za niecałe dwa tygodnie zaczyna się największe święto futbolu – XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.
Klienci T‑Mobile na kartę będą mogli koncentrować się bez przeszkód na kibicowaniu swojej ulubionej drużynie, bez obaw, że emocji dostarczy im nie strzelona bramka, ale transmisja przerwana brakiem internetu.
+ więcej...Po 3 latach od rozpoczęcia inwestycji światłowodowych w zasięgu superszybkiego internetu od Orange Polska jest 160 tys. wrocławskich mieszkań i firm.
Właśnie podłączyliśmy 20 tysięcznego klienta korzystającego z tej oferty.
Światłowód Orange jest dostępny niemal w całym mieście i dotarł do co drugiego, wrocławskiego gospodarstwa domowego.
Jeszcze w tym roku obejmie kolejnych 30 tys. mieszkań i firm.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- Login Technologies - Esc@pe 39.00 zł
- ANT-SAT-GOR 119.00 zł
- Internet Dla Firm 39.90 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 84.87 zł
- Ekspres Net 68.00 zł
- TOYA 6.00 zł