Wiadomości

Loading


05.10.2017 | Czarny Piątek okazją dla e-commerce

Z roku na rok coraz większą popularność w handlu online, także w Polsce zdobywa Czarny Piątek, czyli dzień, w którym startuje sezon świątecznych zakupów oraz wyprzedaży. Z tej okazji, PayPal podpowiada co mogą zrobić właściciele sklepów internetowych, aby przygotować się na zakupy w tym okresie i zwiększyć swoją sprzedaż za granicą.

W Czarny Piątek, klienci mogą skorzystać z największych promocji i zniżek cen. Black Friday znany jest przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych i obchodzony co roku w ostatni piątek listopada, następnego dnia po słynnym amerykańskim Święcie Dziękczynienia. Z tej okazji sklepy internetowe oferują dla swoich klientów atrakcyjne promocje, a klienci tylko na nie czekają.

Oto kilka kluczowych rzeczy, które powinien przygotować e-sklep gdy zbliża się okres świąteczny w Stanach Zjednoczonych, aby zmaksymalizować sprzedaż:

1. Mobilna strona internetowa

Klienci chcą przeglądać i dokonywać zakupów na swoich urządzeniach przenośnych. Zgodnie z danymi zebranymi przez firmę StatCounter, która monitoruje globalne wykorzystywanie internetu, obecnie ponad 50% aktywności w internecie odbywa się na smartfonach. Dlatego niezwykle ważne jest, aby dostosować stronę internetową sklepu na urządzenia mobilne i zapewnić klientom przyjazną nawigację na stronie, wyszukiwanie czy metody płatności za produkty. Kwestie te stają się jeszcze ważniejsze w okresie zakupowej gorączki. 

Warto zastanowić się, co pozwala klientowi na łatwe przejście od wyboru produktu do zapłaty. Strona powinna poprawnie wyświetlać się na małych ekranach. W tym celu warto użyć większych czcionek i przycisków, zminimalizować ilość danych, a co najważniejsze – przetestować ją wcześniej na różnych systemach operacyjnych. Wiele platform, takich jak Shopify, SquareSpace, i BigCommerce może pomóc w stworzeniu sklepu internetowego zarówno internetowego, jak i mobilnego z zaawansowanymi funkcjami i opcjami, opracowanymi w sposób nieszablonowy.

2. Uproszczenie zakupów i płatnośc

Jeżeli klienci nie będą mogli kupić produktu za pomocą kilku kliknięć, porzucą swój koszyk. Badania pokazują, że ponad 45 procent wszystkich przypadków porzucenia koszyka ma miejsce na etapie płatności. Kluczowe znaczenie dla dokończenia zakupów ma zapewnienie klientom przyjaznych doświadczeń związanych z zapłatą. Wygodnym rozwiązaniem jest na przykład PayPal’s One Touch™ lub inny cyfrowy portfel, który daje możliwość płacenia kartami debetowymi lub kredytowymi.

3. Narzędzia zwiększające efektywność

Doskonałym przykładem na zwiększenie świadomości klientów o świątecznych okazjach może być e-mail marketing, który należy do jednych z najbardziej skutecznych sposobów dotarcia do konsumenta. Warto przy tym pomyśleć o partnerstwie z wyspecjalizowaną firmą oferującą masowe wysyłki newsletterów, taką jak Freshmail czy Get Response.

4. Zapasy produktów to podstawa

Duże wydatki w okresie świątecznym mogą być problemem nie tylko dla klientów, ale także dla sprzedawcy. Przed szczytem zakupowym warto zrobić zapasy, aby mieć pewność, że poszukiwane przez klientów produkty będą dostępne. Niestety jest to związane z dużymi kosztami. Istnieje jednak wiele firm oferujących kredyty i pożyczki dla małych firm, ale też dla klientów online. Sprzedawcy mogą oferować opcje kredytowe, które mogą przekształcić przeglądających w kupujących. Na przykład współpraca z partnerem który oferuje klientom proste kredyty podczas dokonywania transakcji poprzez wprowadzenie kilku informacji, umożliwia konsumentom kupowanie przedmiotów droższych i ich spłatę według elastycznego harmonogramu.

5. Sezon świąteczny trwa na całym świecie, nie tylko w Polsce

Okres przedświąteczny jest doskonałym momentem na rozszerzenie sprzedaży za granicę. Kluczowe w tym znaczenie ma nawiązanie współpracy z odpowiednimi partnerami, którzy pomogą sprzedawać transgranicznie i ułatwią procesy. Niektóre programy partnerskie pomagają sprzedawcom w tworzeniu globalnych wersji ich strony internetowej, tłumaczeniu, lokalizowaniu, a nawet zarządzaniu wysyłką i zwrotem na całym świecie.
 
Mamy końcówkę września, ale na Czarny Piątek i szał świątecznych zakupów trzeba się przygotować z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż to najbardziej gorący okres w handlu. Warto wykorzystać ten moment na rozwój biznesu nie tylko na rodzimym rynku, ale także międzynarodowym.

źródło: cluepr PL

Kliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyć



05.10.2017 | F-Secure PSB – nowa wersja pakietu do zabezpieczania urządzeń końcowych w firmach

Firma F-Secure, globalny dostawca rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, przedstawia nową wersję Protection Service for Business – flagowego pakietu do zabezpieczania urządzeń końcowych.

PSB oferuje ulepszoną technologię ochrony behawioralnej dla komputerów Windows oraz Mac w firmach.

Według raportu Allianz 2017 Risk Barometer, przedsiębiorcy postrzegają incydenty związane z cyberbezpieczeństwem jako trzecie największe zagrożenie dla swojej działalności.

Obawy są uzasadnione, ponieważ każdego dnia wykrywane są nowe rodzaje złośliwego oprogramowania. 

+ więcej...
05.10.2017 | Uwaga na BlueBorne. Zagrożone urządzenia z Bluetoothem

Fortinet, światowy lider w zakresie zaawansowanych cyberzabezpieczeń, zaleca ostrożność w korzystaniu z technologii Bluetooth w związku z wykryciem nowego eksploita BlueBorne.

Luki w systemach Bluetooth sprawiły, że narażone na ataki są miliardy urządzeń na całym świecie.

BlueBorne to hybrydowy malware o cechach trojana i robaka, który rozprzestrzenia się za pomocą technologii Bluetooth.

Cechy robaka sprawiają, że każdy zainfekowany przez BlueBorne system jest także potencjalnym roznosicielem infekcji, aktywnie szukającym kolejnego, podatnego na atak urządzenia. 

+ więcej...
05.10.2017 | ORGANIZACJE MUSZĄ PORADZIĆ SOBIE Z RANSOMWARE ZANIM CYBERATAKI ZDEZORGANIZUJĄ ICH BIZNES

Firma Dimension Data, globalny dostawca rozwiązań i usług ICT, wspólnie z Cisco opublikowała dokument, który pomoże organizacjom w radzeniu sobie z zagrożeniem, jakim jest ransomware.

Publikacja, zatytułowana Ransomware: The Pervasive Business Disruptor, przedstawia z jednej strony trendy w rozwoju tego złośliwego oprogramowania i konsekwencje ataków, z drugiej wyjaśnia, w jaki sposób można się obronić przed ransomware, zanim atak zupełnie zdezorganizuje biznes.

Jak wynika z raportu Cisco 2017 Mid-Year Cyber Security, ransomware jest jednym z najpoważniejszych zagrożeń dla cyfrowego biznesu.

Blisko 49 proc. przedsiębiorstw na całym świecie doświadczyło w ubiegłym roku przynajmniej jednego cyberataku polegającego na wymuszaniu okupu, a 39 proc. ataków zostało przeprowadzonych z użyciem ransomware. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 100 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 40 Mb/s
xDSL - łącze 768 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 4 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 2 Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij