Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Już od 9 marca 2018, T‑Mobile rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową prezentująca najlepszą jakość sieci Operatora i podkreślającą zalety korzystania z niej. Do udziału w spotach firma ponownie zaprosiła swoich klientów.
T‑Mobile czwarty rok z rzędu wygrał w badaniach jakości sieci przeprowadzanych przez firmę P3 Communications. Wygrywa także nieprzerwanie od czerwca 2017 roku w rankingach szybkości Internetu mobilnego w obu kategoriach: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE, bazujących na niezależnych testach użytkowników na największej polskiej platformie pomiarowej SpeedTest PL.
Operator systematycznie poprawia też wyniki przenoszalności numerów.
W najnowszej kampanii z satysfakcją odnotowuje, że wielu klientów, którzy kiedyś zrezygnowali z usług telekomu, teraz decyduje się na ponowne korzystanie z jego usług. Fakty te są kanwą dla startującej 9 marca 2018, kampanii reklamowej.
To już druga kampania, do wystąpienia w której T‑Mobile zaprosił swoich klientów i ponownie zdecydował się osadzić fabułę swoich spotów w charakterystycznych przestrzeniach, odzwierciedlających pasje głównych bohaterów. O tym, co skłoniło ich do powrotu do magentowej sieci opowiadać będą dziennikarce, Dorocie Wellman.
Równolegle ze startem kampanii T‑Mobile uruchamia specjalną ofertę, w ramach której klienci, przenoszący swój numer do T‑Mobile będą mogli swobodnie testować jakość jego usług aż do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji, będą mogli także otrzymać zwrot kosztów do wysokości opłat stałych.
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na ekranach kin, na OOH, oraz nośnikach cyfrowych w tym szeroko w social media.
Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread, za kampanię w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.
Sprawdź T‑Mobile - NIE PRZEGAP OKAZJI! TAŃSZE SMARTFONY ONLINE
źródło: T‑Mobile
21 marca br. w ofercie cyfrowej Vectry wystartuje pięć nowych programów w jakości HD: Da Vinci, H2, Polsat Doku, Epic Drama i JAZZ.
Cztery pierwsze z nich będą dostępne dla wszystkich abonentów do 5 kwietnia br. w ramach otwartych okien.
Po zmianach, Vectra, ze 123 programami w jakości HD, będzie oferowała jedną z najatrakcyjniejszych propozycji na naszym rynku.
Kanały Da Vinci, H2, Polsat Doku oraz Epic Drama dołączą do Pakietu Platynowego Vectry i tym samym wzmocnią jego zawartość, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających widzów.
+ więcej...Fortinet, globalny dostawca zaawansowanych cyberzabezpieczeń, rozwinął architekturę Security Fabric o rozwiązanie FortiOS 6.0 – system operacyjny do obsługi zabezpieczeń sieciowych.
W systemie FortiOS 6.0 dostępnych jest kilkaset nowych funkcji. Ich zadaniem jest zapewnienie lepszej widoczności sieci, zintegrowana analiza zagrożeń oraz automatyczne reagowanie na incydenty.
– W wyniku cyfrowej transformacji powstają nowe modele świadczenia usług oparte na Internecie rzeczy, przetwarzaniu danych na urządzeniach mobilnych i usługach udostępnianych w chmurze – mówi Jolanta Malak, regionalna dyrektor Fortinet na Polskę, Białoruś i Ukrainę.
+ więcej...Ponad 2,57 miliona nazw w domenie .pl.
Taka liczba, unikalnych domen utrzymywanych przez ponad 1 milion abonentów, zarejestrowana jest obecnie w Polsce.
Branżowy raport NASK państwowego instytutu badawczego, podsumowuje stan polskiego rynku domen, wskazując jego strukturę na koniec 2017 roku.
W ostatnim kwartale abonenci zarejestrowali ponad 220 tys. unikalnych nazw domen a odnowili ich ponad 400 tysięcy.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- MTK 28.00 zł
- Astral Media 20.00 zł
- Internet Dla Firm 39.90 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- Scrollnet 50.00 zł
- Przedstawiciel Multimedia 14.99 zł