Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
W ciągu ostatniego roku T‑Mobile intensywnie rozbudowywał swoją sieć sprzedaży. W efekcie tego sieć placówek własnych Operatora powiększyła się o 110 punktów i liczy ich aktualnie blisko 660.
Rozbudowa i modernizacja sieci sprzedaży to dla T‑Mobile jedna z kluczowych inicjatyw w strategicznym projekcie koncentracji na zwiększaniu satysfakcji klienta. Do nowych placówek T‑Mobile zatrudnił i przeszkolił prawie 300 nowych pracowników. Oficjalne zakończenie projektu miało miejsce dziś, w nowym sklepie w budynku CEDET, przy ul. Kruczej w Warszawie. Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonali: Prezes Andreas Maierhofer, Frederric Perron, szef rynku prywatnego oraz pierwszy klient usług na kartę w T‑Mobile – Pan Piotr Dobkowski:
„Rozmawialiśmy ostatnio podsumowując ten projekt, że jesteśmy w zdecydowanej krajowej czołówce gdy wziąć pod uwagę szybkość rozwoju sieci sprzedaży. Ktoś nawet pokusił się o wyliczenie, że właściwie co drugi dzień otwieraliśmy jakiś sklep. Nie widziałem takiego tempa i sprawności nigdy wcześniej”
- mówi Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska.
„Jestem także niesamowicie dumny że zachowujemy przy tym wysoką jakość – w badaniach satysfakcji z obsługi w sklepach aż 7 na 10 klientów ocenia ją na 10 w dziesięciostopniowej skali” dodaje.
Rozbudowa sieci przynosi już wymierne efekty biznesowe. W nowych lokalizacjach T‑Mobile pozyskuje 3-krotnie więcej klientów przenoszących numer, nowe sklepy pomimo krótkiego stażu odpowiadają też za istotny udział w całym wolumenie nowych klientów.
Łączna powierzchnia nowych sklepów to 6,7 tysiąca m2. Do wyposażenia użyto ponad 400 monitorów multimedialnych oraz ponad 120 km przewodów elektrycznych i LAN.
W budowie i przygotowywaniu nowych lokalizacji użyto 5 tysięcy m2 podłóg, 36 tysięcy m2 płyt gipsowych i 335 tysięcy wkrętów. 5 tysięcy litrów farby potrzeba było na pomalowanie 50 tysięcy m2 ścian i sufitów.
Meble użyte do zaaranżowania przestrzeni ważyły w sumie ponad 112 ton.
Klienci, którzy w dniu otwarcia sklepu (8 czerwca 2018) lub w ciągu dwóch następnych tygodni podpiszą nową umowę, lub zdecydują się przenieść do T‑Mobile swój numer będą mogli skorzystać z dodatkowego 20% rabatu na całość trwania umowy. Bonifikata obejmuje całkowitą wartość miesięcznego zobowiązania (opłata abonamentowa i rata za sprzęt).
Do palety propozycji dostępnych w ramach promocji zaliczają się nie tylko oferty głosowe ale także mobilnego internetu i internet domowy, w wariancie SIMO i ze sprzętem ( w tym także z laptopami i tabletami).
Oferta internetu mobilnego i domowego z 20% opustem dostępna jest także dla klientów przedłużających umowę.
Oferta dostępna będzie tylko w punkcie w CEDET przy ul. Kruczej 50, tam też dostępne będą szczegółowe warunki promocji.
Sprawdź T‑Mobile - INTERNET DOMOWY 60Mb/s BEZ LIMITU DANYCH
źródło: T‑Mobile
W Warszawie, Gliwicach, Mysłowicach i Tarnowie ruszył pilotaż komercyjnego wykorzystania technologii LTE-M, pozwalającej budować Internet Rzeczy (IoT) w oparciu o sieć 4G.
Testy umożliwią uczestniczącym w nich firmom rozwój ich usług i urządzeń, a Orange Polska analizę nowego rozwiązania w realnych warunkach biznesowych.
Równocześnie operator zaprasza do współpracy firmy, w tym start-upy zainteresowane dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań IoT.
Przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 20 czerwca. Najciekawsze propozycje zyskają dostęp do unikalnych możliwości sieci Orange.
+ więcej...W dniu 31 maja 2018 roku nasza firma (PSSK Sp. z o.o.) wykryła, że operator internetu marki Moico (Internet Union S.A.) nielegalnie zawłaszczył i zdewastował infrastrukturę telekomunikacyjną należacą do naszej firmy.
Nielegalne działania polegały na przecinaniu kabli abonenckich biegnących od mieszkań przy ulicach Tęczowej, Zdrowej i Pochyłej we Wrocławiu do szaf dystrybucyjnych naszej firmy i podłączeniu ich do infrastruktury Moico (Internet Union S.A.).
Informujemy, że natychmiast po wykryciu nielegalne okablowanie zostało odłączone, a klienci Moico (Internet Union S.A.) odłączeni od infrastruktury telekomunikacyjnej zawłaszczonej przez Moico (Internet Union S.A.).
+ więcej...T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów.
Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju.
W najnowszym spocie zobaczymy bohaterów, którzy wracają do swoich ulubionych, wakacyjnych miejsc, podobnie jak klienci wracają do T‑Mobile, gdzie mają najlepszą jakość połączeń, potwierdzoną przez ekspertów, i najszybszy Internet mobilny w Polsce według użytkowników.
W reklamie ponownie zobaczymy Dorotę Wellman.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- D2 Direct S.C. 35.00 zł
- AS MEDIA 20.00 zł
- WOYTEC 59.00 zł