Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
W piątek, 24 listopada na Discovery Channel i w TLC ruszyła emisja serialu „Po(d)łączeni”. Produkcja przedstawia perypetie trójki młodych ludzi, którzy z konieczności zamieszkują wspólnie niewielkie mieszkanie w centrum Warszawy. To pierwszy serial UPC zrealizowany we współpracy z Discovery.
„Podłączeni” to 10-odcinkowy serial komediowy promujący ofertę UPC.
Każdy z odcinków trwa 5 minut. Bohaterami serialu są Miron, Eryk i Andżelika, którzy w wyniku pazerności właściciela, zmuszeni są do współegzystowania w niewielkim, wynajmowanym przez nich mieszkaniu.
Z racji kompletnie różnych charakterów, bohaterowie przeżywają trudne chwile. Miron to typ informatyka-kujona, Eryk to totalny podrywacz, a Andżelika to rozpieszczona bogaczka, którą rodzice odcinają od źródełka. Serial przedstawia także ich perypetie z sąsiadami, z których każdy ma inne plany, pragnienia i potrzeby. Wyniknie z tego sporo zabawnych sytuacji.
Bohaterowie „Po(d)łączeni” żyją zgodnie z hasłem UPC „Radość z każdej chwili”- wciąż doświadczają czegoś nowego, są pozytywni i kolorowi. Serial jest pełen zabawnych momentów i sytuacji z którymi każdy z nas się utożsamia. Młodzi bohaterowie nie wyobrażają sobie życia bez superszybkiego wi-fi w każdym zakątku domu i rozrywki na żądanie. - mówi Anna Putts, Head of Marketing Communication UPC w regionie CEE.
Nowe odcinki serialu będą miały premierę w każdy piątek, od 24 listopada na antenie Discovery Channel i TLC. Każdy odcinek emitowany będzie codziennie przez 7 dni o różnych godzinach na obu kanałach. Produkcję można będzie zobaczyć również online, na kanale Discovery Channel w serwisie Youtube.
Główne role w serialu grają Barbara Garstka jako Andżelika, Rafał Pyka jako Eryk i Karol Jankiewicz jako Miron. Towarzyszy im m.in. Zbigniew Buczkowski jako Jacek Jaskóła – właściciel mieszkania. Reżyserem odcinków jest Kristoffer Rus, współreżyser m.in. serialu „Rodzinka.pl”. Za koncept kreatywny oraz realizację projektu odpowiada zespół Discovery Media Brand Partnership. Producentem wykonawczym jest Bongo Media.
Sprawdź UPC - 154 kanały, 500 Mb/s za 139 zł miesięcznie
źródło: UPC
Deutsche Telekom – do którego należy sieć T-Mobile – chce, żeby Polska była jednym z wiodących krajów we wdrażaniu technologii Narrow Band, która stanowi fundament dla rozwoju Internetu Rzeczy.
W Gorzowie Wielkopolskim uruchomiono właśnie pierwsze stacje obsługujące tę sieć.
T-Mobile przygotowuje się do budowy kolejnych i masowego uruchomienia sieci NB IoT w całej Polsce w 2018 roku.
To będzie przełom w rozwoju Internetu Rzeczy.
+ więcej...W grudniowej, świątecznej promocji, klienci sieci Virgin Mobile mogą aktywować dodatkowy, darmowy transfer danych.
Użytkownicy abonamentu i ofert na kartę otrzymają 3 GB internetu.
Z badań i obserwacji wynika, że Polacy, a w szczególności klienci Virgin Mobile kochają korzystać z Internetu.
Tylko do września 2017 roku zużycie transferu danych wzrosło o 56%.
+ więcej...Sprzedaż używanych urządzeń mobilnych jest bardzo popularna, ale czy na pewno bezpieczna?
To pytanie warto postawić sobie zwłaszcza w sytuacji, kiedy chcemy sprzedać smartfon lub tablet, na którym mieliśmy np. zainstalowaną aplikację bankowości elektronicznej.
Czy w takiej sytuacji osoba trzecia może uzyskać dostęp do naszych danych i czy można się przed tym zabezpieczyć?
Często nie wyobrażamy sobie życia bez aplikacji wykorzystujących dobrodziejstwo bezgotówkowych systemów transakcyjnych.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 84.87 zł
- AirMAX - AirNET 25.00 zł
- TOYA 6.00 zł