Wiadomości

Loading


19.02.2018 | UPC Polska podsumowuje rok 2017

Rozwój oferty internetowej i telewizyjnej wraz z nowym pozycjonowaniem marki oraz dalsze inwestycje w rozbudowę światłowodowej sieci internetowej, wzmocniły pozycję lidera rynku UPC Polska w 2017 roku. Przyczyniło się to do wzrostu liczby usług cyfrowych o 28 100 w stosunku do poprzedniego roku, do 2 982 200 RGU*.

Wydarzenia roku 2017:

  • Wzmocnienie oferty dla klientów – wprowadzenie Replay TV na platformie Horizon, podwojenie prędkości internetu dla klientów UPC wraz ze zwiększeniem średniej prędkości do ponad 100 Mb/s oraz wprowadzenie do oferty 500 Mb/s z najszybszym WiFi dzięki Connect Boxom
  • Nowe pozycjonowanie marki – start oferty Happy Home, zapewniającej najlepszej jakości internet dzięki premium WiFi i rozrywkę telewizyjną wraz z nowym sloganem „Radość z każdej chwili”
  • Przyśpieszenie wzrostu B2B – wzmocnienie oferty na rynku SoHo i SME
  • Zwiększanie satysfakcji klienta – inwestycje we wzmocnienie obsługi klienta, uruchomienie internetowego forum oraz wdrożenie usługi CallPage, ułatwiającej kontakt klientów z UPC
  • Kontynuacja inwestycji w rozwój - ponad 200 tys. nowych mieszkań w zasięgu superszybkiej sieci UPC - kontynuacja inwestycji w budowę sieci opartej na światłowodach w ramach programu budowy GIGAsieci przyszłości, dzięki któremu w latach 2013-2017 Liberty Global i UPC Polska zainwestowały w rozwój w Polsce około 1 mld zł

Frans-Willem de Kloet, Prezes Zarządu UPC Polska:

W roku 2017 stawialiśmy na dalsze podnoszenie satysfakcji naszych klientów, poprzez rozwój oferty, jakości obsługi i znaczące inwestycje. Wzmocniliśmy ofertę internetową, podnosząc oferowane prędkości i wprowadzając 500 Mb/s, oraz rozwinęliśmy naszą telewizyjną rozrywkę, uruchamiając innowacyjną usługę ReplayTV na platformie Horizon. Podnosiliśmy też jakość obsługi, uruchamiając nowe formy kontaktu dla naszych klientów i podnosząc poziom ich satysfakcji do najwyższego na rynku. Wraz z dalszymi inwestycjami w rozwój sieci, poszerzyliśmy jej zasięg o kolejne 200 tys. domostw, docierając z ofertą Happy Home do ponad 3,3 mln mieszkań. Dzięki temu wzmocniliśmy naszą pozycję na rynku, by w przyszłości nadal inwestować w podnoszenie innowacyjności oferty i satysfakcji klientów, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju gospodarki cyfrowej i konkurencyjności polskiej gospodarki.

Na koniec IV kwartału 2017 r. 1 434 900 klientów UPC Polska korzystało z 2 982 200 usług (RGU), w tym:

Wzmocnienie pozycji lidera rynku najlepszego internetu i rozrywki telewizyjnej

W 2017 roku postawiliśmy na rozwój innowacyjności oferty i jej jakość. Aby zapewnić klientom dostęp do najlepszej jakości rozrywki telewizyjnej, rozwijaliśmy platformę Horizon. Uruchomiliśmy Replay TV – unikatową na rynku usługę, pozwalającą na oglądanie ulubionych programów do siedmiu dni wstecz. Efektem inwestycji w rozwój oferty internetowej jest program podwojenia prędkości dla klientów (średnia prędkość internetu dla klientów wzrosła do ponad 100 Mb/s). Wraz z wprowadzonymi jesienią nowymi pakietami Happy Home, uruchomiliśmy internet o prędkości 500 Mb/s dla wszystkich klientów UPC Polska, oferując wraz z modemem Connect Box najlepszej jakości WIFI na polskim rynku, potwierdzone niezależnym rankingiem speedtest. Przełożyło się to na wzrost liczby klientów superszybkiego internetu UPC do 1 139 700, co oznacza przyrost o 16 700 w stosunku do poprzedniego kwartału i aż 34 400 w porównaniu z poprzednim rokiem.

Wzmocnienie obsługi i satysfakcji klientów

Jednocześnie, inwestowaliśmy w podnoszenie jakości obsługi klienta we wszystkich kanałach, uruchamiając dla nich dodatkowe możliwości kontaktu. Jednym z nich było rozwiązanie firmy CallPage, zwycięzcy IV edycji Think Big, które usprawnia i przyśpiesza kontakt klienta z UPC, odwiedzającego stronę internetową. Uruchomiliśmy także Społeczność UPC - platformę komunikacji i wymiany wiedzy prowadzoną przez klientów dla klientów. Wszystkie starania o zwiększenie satysfakcji klientów zostały docenione, dzięki czemu otrzymaliśmy nagrodę Gwiazdę Jakości Obsługi, a także znaleźliśmy się na pierwszym miejscu pod względem satysfakcji klientów w badaniu porównania konkurencji GemSeek, osiągając rekordowy wzrosty satysfakcji klientów (NPS relacyjny).

Przyśpieszenie oferty i rozwoju B2B

Propozycji dla klientów indywidualnych towarzyszyło również wzmocnienie oferty dla klientów biznesowych w sektorach SoHo i SME. W biznesowych pakietach UPC klienci otrzymują dostęp do ultraszybkiego internetu opartego na światłowodzie o prędkości do 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania, a także najwyższej jakości Wi- Fi, bogatej oferty kanałów telewizyjnych oraz Multilinii bez limitu, obejmującej bezpłatne połączenia do wszystkich sieci na numery stacjonarne i komórkowe. Do każdego zamówienia UPC dołącza gwarancję jakości usług, czyli zobowiązanie określające gwarantowany czas dostępności usług i naprawy ewentualnej awarii (SLA).

Dalsze inwestycje w rozwój sieci i poszerzanie zasięgu Happy Home

Dzięki inwestycjom, w całym roku 2017 rozszerzyliśmy zasięg usług UPC, powiększając zasięg nasze nowoczesnej sieci o koleje 202 000 mieszkań, z czego aż 93 tys. w samym czwartym kwartale. Dzięki temu zasięg sieci przekroczył 3,3 miliony mieszkań. To kontynuacja wieloletnich inwestycji Liberty Global i UPC w Polsce, które w ramach programu budowy GIGAsieci przyszłości zainwestowały w latach 2013-2017 blisko 1 mld euro. Dzięki temu w ciągu ostatnich czterech lat dostęp do GIGAsieci, opartej na światłowodowej technologii, powiększył się o 516 tysięcy domostw, a inwestycje te - jak wynika z raportu firmy konsultingowego Oxera – przełożyły się też na około 2,5 mld zł dodatkowych korzyści ekonomicznych i społecznych, będących efektem rozwoju dostępu do ultraszybkiego internetu.

* RGU – Revenue Generating Unit, czyli liczba sprzedanych usług

Sprawdź UPC - Mistrzowskie przyśpieszenie - do 250 Mb/s z telewizją. Teraz 50% taniej przez 3 miesiące

źródło: UPC

Kliknij aby powiększyć



19.02.2018 | Rekordowy rok dla rynku powierzchni magazynowej w Polsce. Popyt napędza rosnący w siłę handel w internecie

Rynek wynajmu nowoczesnej powierzchni magazynowej notuje rekordowe wyniki.

Popyt brutto w 2017 roku sięgnął blisko 4 mln mkw. powierzchni, netto – 3,1 mln mkw. – szacuje firma JLL. 65 proc. popytu netto generują sieci handlowe i operatorzy logistyczni.

Na zwiększone zapotrzebowanie na magazyny wpływa przede wszystkim rosnący segment e-commerce.

Choć w 2017 roku do użytku oddano 2,3 mln mkw. powierzchni, a w budowie znajduje się kolejne 1,2 mln mkw., na rynku jest zapotrzebowanie na kolejne projekty. 

+ więcej...
19.02.2018 | NBC Olympics wybrało firmę Ericsson do nadawania relacji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2018 w PyeongChang

Ericsson dostarczy technologię koderów wideo dla NBC Olympics

NBC Olympics, dział NBC Sports Group, wybrało firmę Ericsson jako dostawcę rozwiązań w zakresie produkcji relacji wideo z XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się w PyeongChang w Korei Południowej w dniach od 8 do 25 lutego.

Christopher Connolly, Starszy Dyrektor ds. Inżynierii Transmisji i Operacji oraz Angel Ruiz, Kierownik Działu Rozwiązań Multimedialnych firmy Ericsson wydali dzisiaj komunikat.

Ericsson dostarczy szeroką gamę wiodących technologii koderów i odbiorników satelitarnych wspierających relacje NBC Olympics docierające do milionów widzów. 

+ więcej...
19.02.2018 | Eksperci apelują do rządu o ponowne przygotowanie przepisów o cyfrowych umowach telekomunikacyjnych. To ułatwiłoby życie milionom klientów

Zamiast uproszczenia wzorców umów telekomunikacyjnych klienci otrzymają obszerne i skomplikowane kontrakty, których nie będą w stanie zrozumieć – uważa Związek Przedsiębiorców i Pracodawców i apeluje do rządu o zaniechanie prac nad nowelizacją prawa telekomunikacyjnego.

Jego zdaniem zmniejszeniu biurokracji mogą służyć cyfrowe rozwiązania, wzorowane na najlepszych, znanych na świecie zastosowaniach.

– Prawo narzuca operatorom takie sformułowania i rygory, że klient nie będzie w stanie w ogóle zrozumieć umowy.

Intencją rządu są umowy paperless, a wychodzi jednak, że będą to umowy papermore. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 128 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 30 Mb/s
xDSL - łącze 4 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 8 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 200 kb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij