Wiadomości

Loading


23.08.2017 | Operatorzy inwestują w jakość usług. UPC dwukrotnie zwiększa prędkość internetu i wprowadza nowe rozwiązania w telewizji cyfrowej

Większa konkurencja na rynku operatorów telewizji i internetu oraz rosnące oczekiwania klientów wpływają na politykę dostawców usług. Nie tylko próbują oni przyciągnąć nowych klientów, lecz także inwestują w stałe podnoszenie jakości usług świadczonych swoim klientom. UPC dwukrotnie podwyższyło prędkość internetu wszystkim klientom, którzy korzystali z prędkości poniżej 60 Mb/s. Pozwoliło to zwiększyć do końca lipca średnią szybkość internetu u klientów UPC do 100 Mb/s. Równie istotne stają się innowacyjne platformy cyfrowe, które pozwalają zarówno na odbiór cyfrowej telewizji w jakości HD, jak i dostęp do szerokopasmowego internetu.

W 2016 roku zasięg sieci UPC powiększył się o 185 tys. gospodarstw domowych, a w II kw. 2017 roku przybyło kolejne 40 tys. mieszkań, w których możliwe jest korzystanie z usług operatora.

To oznacza, że w zasięgu światłowodowej sieci znajduje się już ponad 3,2 mln gospodarstw domowych. Liczba sprzedanych usług cyfrowych, z których korzystają klienci, sięga blisko 3 mln (w ciągu roku liczba ta wzrosła o prawie 57 tys.).

Chcemy rosnąć, ponieważ zależy nam na tym rynku. Mamy świetne propozycje dla naszych klientów i chcemy mieć pewność, że będą one mogły dotrzeć do tak wielu Polaków i polskich gospodarstw domowych, jak to tylko możliwe – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Lucian Mataoanu, szef działu sprzedaży i rozwoju w UPC Polska. Zapowiada dalszy rozwój, nie tylko w dużych miastach, lecz także w mniejszych miejscowościach.

Staramy się również zagęszczać sieć w miastach, w których już jesteśmy, np. w Warszawie. Trzy lata temu było wiele miejsc i budynków w stolicy, do których nie docieraliśmy. Naszym celem jest rozwijanie infrastruktury w miejscowościach, gdzie już jesteśmy, a dopiero potem wchodzenie do nowych miast. Zawsze rozbudowujemy sieć z myślą o klientach – podkreśla przedstawiciel UPC Polska. – W wyraźny sposób zwróciliśmy się w stronę istniejącej bazy klientów. Kiedy uda nam się zapewnić najwyższy poziom zadowolenia klientów, wszystko będzie możliwe, również jeżeli chodzi o ekspansję – wskazuje Mataoanu.

Z szerokopasmowego internetu UPC na koniec II kwartału br. korzystało 1,1 mln osób, w ciągu roku ich liczba wzrosła o 39,4 tys. Od czerwca UPC wdraża program podnoszenia szybkości internetu dla ponad 30 proc. klientów, przede wszystkim tych, którzy dotychczas korzystali z najniższej prędkości. Teraz minimalna szybkość wyniesie u nich do 60 Mb/s. Do końca roku ma to zwiększyć średnią oferowaną prędkość do ponad 100 Mb/s. Dodatkowo już co czwarty klient usług internetowych korzysta z urządzenia Connect Box, które zapewnia wysoką jakość bezprzewodowego internetu w całym domu.

Prędkość to tylko jedna strona medalu. Drugą jest to, jak ją wykorzystujemy. Mowa więc nie tylko o szybkości, lecz także o najlepszym połączeniu wi-fi dostępnym na rynku. Kiedy już jest odpowiednia prędkość, chcemy mieć pewność, że dzięki naszej usłudze wi-fi i dzięki platformie Horizon, może z niej korzystać wielu użytkowników. Sposób konsumpcji zmienia wiele. W domu są różne urządzenia i ta sama szybkość internetu musi być oferowana w tym samym czasie wielu użytkownikom – wskazuje Mataoanu.

Obecnie UPC obsługuje ponad 1,4 mln klientów. Najwięcej korzysta z usług telewizyjnych, rośnie liczba klientów telewizji cyfrowej. Coraz więcej osób korzysta też z sieci szerokopasmowego internetu (w obu przypadkach jest to ponad 1 mln klientów). Choć operator przygotowuje i uatrakcyjnia ofertę dla nowych klientów, to stawia przede wszystkim na zadowolenie tych, którzy już korzystają z usług.

Chcemy systematycznie zwiększać oferowaną prędkość internetu. Czasami nie warto czekać, aż klienci o to poproszą, ale zrobić to samemu. Działamy dwutorowo. Mamy dobrą, szybką ofertę dla nowych klientów, ale chcemy mieć również pewność, że baza jest cały czas aktualizowana – podkreśla przedstawiciel UPC Polska.

Ponad 30 proc. klientów UPC korzysta obecnie z platformy telewizyjnej Horizon. W dużej mierze to wynik wprowadzonych udogodnień, dzięki którym Horizon to centrum domowej rozrywki. Jedno urządzenie pozwala klientowi na dostęp do cyfrowej telewizji w jakości HD, wypożyczalni wideo na żądanie, a także szerokopasmowego łącza internetowego lub wi-fi.

W kwietniu udostępniono też na platformie Horizon usługę Replay TV, dzięki której można oglądać programy telewizyjne do siedmiu dni wstecz bez konieczności ich uprzedniego nagrywania.

Horizon stanowi wyróżnik na rynku. To znakomite rozwiązanie, oferujące zarówno dostęp do rozrywki, jak i internetu. Wiążemy z nim wielkie nadzieje. Zbliżamy się do 400 tys. użytkowników, ale w ostatnich miesiącach ich liczba zwiększyła się nawet trzykrotnie. Nasza wizja zakłada, że wszyscy klienci mają Horizon jako główną platformę w swoim salonie – mówi Lucian Mataoanu.

Sprawdź WielkaMoc od UPC!

źródło: biznes.newseria PL

Kliknij aby powiększyć



23.08.2017 | Osiąganie gigabitowych kamieni milowych z Ericsson

Ericsson wraz ze swoimi klientami osiągnał w minionych tygodniach niemal gigabitowe prędkości w sieciach komercyjnych w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Osiągnięcia te oznaczają, że komercyjne prędkości gigabitowe mogą stać się rzeczywistością dla wielu użytkowników komunikacji szerokopasmowej już w niedalekiej przyszłości, dzięki wykorzystaniu technologii udostępniającej klucze Licensed Assisted Access (LAA).

Operatorzy w dalszym ciągu rozwijają swoje sieci LTE na drodze do technologii 5G, będącej ważnym kamieniem milowym w podróży, której celem jest osiągnięcie prędkości gigabitowych w siecach pracujących w czasie rzeczywistym.

+ więcej...
23.08.2017 | Świetny interes: w II kwartale spamerzy oszukiwali, oferując fałszywe usługi ochrony przed WannaCry

W II kwartale 2017 r. cyberprzestępcy zajmujący się rozprzestrzenianiem spamu żerowali na powszechnych obawach, jakie pojawiły się w maju wraz z wybuchem epidemii oprogramowania ransomware WannaCry.

Wiedząc, że wiele osób zostało zainfekowanych tym oprogramowaniem i szuka sposobów odzyskania zaszyfrowanych przez szkodnika danych, oszuści wysyłali wiadomości spamowe i phishingowe, oferując użytkownikom różne usługi w ramach walki z tą epidemią.

Jest to jedno z głównych ustaleń raportu firmy Kaspersky Lab poświęconego ewolucji spamu i phishingu w II kwartale 2017 r.

+ więcej...
23.08.2017 | Fałszywy mejl może zamienić twój komputer w zombi

Dostałeś pocztą elektroniczną informację o wygranej nagrodzie, choć nie brałeś udziału w żadnym konkursie?

Nadawca innej wiadomości prosi cię o podanie danych, aby mógł dostarczyć wysłaną do ciebie paczkę?

Pod żadnym pozorem nie klikaj w takie mejle, nie odpowiadaj na nie ani nie otwieraj ich załączników!

To prawie na 100% wiadomość fałszywa – pod prawdziwe firmy bardzo często podszywają się hakerzy próbujący wykorzystać ludzką naiwność. Czym grożą ich ataki i jak się przed nimi bronić?

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 256 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 400 kb/s
xDSL - łącze 1,8 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 1,5 Mb/s:
GSM - łącze 7,2 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij