Wiadomości

Loading


24.10.2016 | Tylko oferty Plusa leczą z chorób oczu!

Szymon Majewski jako lekarz okulista leczy swoich pacjentów z chorób wzroku, a receptą na niewidzenie oraz dwojenie w oczach są oferty Plusa! Startują dwie nowe kampanie reklamowe zachęcające do rejestracji numerów na kartę w sieci Plus oraz przeniesienie numerów prepaid do oferty abonamentowej.

Pierwsza kampania reklamowa zachęcająca do rejestracyjnej numerów prepaid w sieci Plus. Wystartowała ona w piątek 21 października i pojawi się między innymi w telewizji, kinach Cinema City, radio, Internecie i social mediach. Główny przekaz kampanii to: „Nie szukaj u innych! Zarejestruj numer w Plusie tak jak tysiące Klientów każdego dnia i zgarnij ekstra bonusy: 500zł, 50GB i Roczną Ważność Konta!"

Druga kampania zachęca użytkowników ofert na kartę do przeniesienia numeru do sieci Plus i skorzystania z oferty abonamentowej. Staruje w poniedziałek 24 października i będzie obecna w telewizji i sieci kin Cinema City. Spot reklamowy jest dostępy nahttps://youtu.be/Y-FqK29l10g, a główny przekaz kampanii to: „Masz telefon na kartę? Lepiej przenieś numer do Plusa i skorzystaj z trzech miesięcy abonamentu gratis. Rozmowy i SMS-y bez limitu oraz gigapaczka Internetu."

Za koncepcję obu kampanii reklamowych odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Producentem jest Ryszard Kłosowski i TFP Sp. z o.o. Spoty powstały według scenariuszy przygotowanych przez Weronikę Zielińską i Agnieszkę Niską-Wójcik, a wyreżyserowane zostały przez Bartka Prokopowicza. Zakupu mediów do obu kampanii dokonał dom mediowy Vizeum Polska.

Kliknij aby powiększyć



24.10.2016 | „Wielka” awaria

KOMUNIKAT PLAY: 

Zacznę od tego, że przeproszę wszystkie te osoby, które miały lub ciągle mają problem z aktywacją pakietów.

Tak, mamy awarię, problemy techniczne, w wyniku których Ci z Was, którzy aktywują dodatkowy pakiet mogą mieć z tym problem polegający na tym, że trwa to dłużej niż zwykle.

Wiem, ze większość tych pakietów już włączyliśmy, ale ciągle są osoby, które czekają.

+ więcej...
24.10.2016 | Karol Wieczorek wraca do Netii i obejmuje stanowisko PR Managera

Karol Wieczorek został PR Managerem Netii.

Jest ekspertem komunikacji i public relations z ponad 15- letnim doświadczeniem.

Z Netią (wcześniej z Tele2) związany był w latach 2003 – 2015, najpierw pełniąc funkcję PR Managera Tele2, a po przejęciu spółki Tele2 przez Netię, objął stanowisko Managera Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego Netii.

+ więcej...
24.10.2016 | Superbohater kodowania poszukiwany: UPC Polska wystartowało z kolejną odsłoną UPC Future Makers

Ruszył konkurs UPC Future Makers, organizowany przez UPC - dostawcę Internetu, telewizji i usług telefonicznych oraz Liberty Global.

Inicjatywa jest adresowana do dzieci i młodzieży, a w jej wyniku zostanie przyznana nagroda za rozwiązania, które mogą pozytywnie wpłynąć na rzeczywistość społeczną.

Dzielenie się pasją do innowacyjnych technologii i kreatywne wspieranie rozwoju dzieci to najważniejsze wartości stojące za organizacją konkursu.

UPC Future Makers było częścią Europejskiego Tygodnia Kodowania, który odbywa się w tym roku już po raz trzeci. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 64 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 40 Mb/s
xDSL - łącze 15  Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 6 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 10 Mb/s:
GSM - łącze 7,2 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij