Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Ruszył konkurs UPC Future Makers, organizowany przez UPC - dostawcę Internetu, telewizji i usług telefonicznych oraz Liberty Global. Inicjatywa jest adresowana do dzieci i młodzieży, a w jej wyniku zostanie przyznana nagroda za rozwiązania, które mogą pozytywnie wpłynąć na rzeczywistość społeczną. Dzielenie się pasją do innowacyjnych technologii i kreatywne wspieranie rozwoju dzieci to najważniejsze wartości stojące za organizacją konkursu. UPC Future Makers było częścią Europejskiego Tygodnia Kodowania, który odbywa się w tym roku już po raz trzeci.
Nagroda UPC Future Makers kontynuuje założenia programu, zainicjowanego w czerwcu b.r. podczas Cable Congress w Warszawie, w ramach którego kilkudziesięciu podopiecznych fundacji CoderDojo Polska z Warszawy, Zambrowa i Białegostoku wzięło udział w warsztatach programowania. Celem programu jest inspirowanie najmłodszych do budowania lepszej przyszłości i rozwiązywania problemów społecznych przy użyciu nowych technologii.
"Pasja do nowych technologii i sprawne posługiwanie się językiem kodowania, są dziś podstawnymi umiejętnościami bardzo dynamicznie postępującego procesu digitalizacji. Takimi inicjatywami jak UPC Future Makers, Liberty Global i UPC Polska chcą inspirować dzieci i młodzież do nauki języka przyszłości i tym samym kształtowania lepszego świata - w końcu dzieci obdarzone są niezwykłymi mocami, która może mieć pozytywny wpływu na otoczenie. UPC, jako dostawca nowoczesnych usług cyfrowych, chce mieć aktywny udział w tym procesie.", mówi Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej UPC Polska/ CEE.
Aby wziąć udział w konkursie UPC Future Makers należy wypełnić formularz zgłoszeniowy do 1 grudnia 2016 r.
Nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach wiekowych 10-13 lat i 14-17 lat. Konkurs ma zasięg międzynarodowy, a zgłoszenia są przyjmowane w 10 językach: angielskim, czeskim, francuskim, hiszpańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, rumuńskim, węgierskim i włoskim.
Na wartym prawie 40 mld zł rynku usług telekomunikacyjnych panuje ostra konkurencja.
Operatorzy ze względu na podobne oferty muszą się wyróżniać jakością usług i poziomem obsługi.
Klienci doceniają to, że aktywacja usług jest prosta i szybka, zasady korzystania z nich – jasne i przejrzyste, a w razie problemów mogą liczyć na fachowe wsparcie.
Operatorzy muszą pamiętać o tym, że na inną pomoc liczą przedsiębiorcy, a na inną ludzie starsi czy młodzi, którzy korzystają z mediów społecznościowych – podkreśla członek zarządu UPC Polska.
+ więcej...Proces przechodzenia przedsiębiorstw na rozwiązania cyfrowe następuje coraz szybciej.
Aby utrzymać się na rynku, niebawem każda firma będzie musiała się przekształcić, przynajmniej częściowo, w spółkę software’ową.
Eksperci podkreślają, że bardzo wzrośnie rola działów IT w przedsiębiorstwach.
Internet rzeczy, big data oraz chmura obliczeniowa to rozwiązania, które będą stosowane powszechnie.
+ więcej...100 złotych, 300, 500 – co za różnica, skoro prezent masz tylko na miesiąc?
W T-Mobile już od najbliższej soboty, 22 października, startujemy z nową promocją łamiącą rynkowe standardy.
Dla przenoszących numer mamy nielimitowane rozmowy, SMS-y i Internet w najlepszej cenie.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- eMeRNET MACIEJ MARTYNA 59.00 zł
- ASK 79.00 zł
- PW DORMAR 20.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 60.27 zł
- Impuls Media 99.00 zł