Wiadomości

Loading


30.08.2016 | REJESTRUJCIE MISIE, bo Plush jest GIGA! 50 GB i 500 zł za rejestracje numeru Plush na Kartę!

Rejestrujcie swoje numery Plush na Kartę! W startującej dziś kampanii reklamowej Banshee, jedna z najpopularniejszych polskich influencerek, zachęca do rejestracji i odbioru GIGA Plush bonusów: 50 GB i 500 zł!

Plush jest „bez konsekwencji", ale teraz konsekwencje są i są one GIGA: Plush bonusy za łatwą rejestrację i nowy super Internet LTE Plus Advanced!

GIGA Plush bonusy: za rejestrację numeru w Plushu dostaniesz aż 50 GB i 500 zł na cały miesiąc!

GIGA łatwa rejestracja: wystarczy, że masz przy sobie dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport), to nawet jeśli jesteś niepełnoletni, ale skończyłeś 13 lat, załatwisz to „od ręki"! Możesz to zrobić w 8.640 punktach na terenie całego kraju: szukaj salonów Plusa lub Cyfrowego Polsatu (jest ich około 1300), sklepów sieci NEONET (270), kiosków sieci RUCH (1800), placówek Poczty Polskiej (4600), a także sklepów Relay, Inmedio i 1Minute (670) i tam w kilka minut zarejestrujesz swój numer.

GIGA nowy super Internet: Plushowcy też mogą cieszyć się Internetem LTE Plus Advanced z lepszą jakością transmisji oraz szybkością do 300 Mb/s.

GIGA fajna kampania: rejestrację numerów Plush na Kartę wspiera kampania reklamowa, w której po raz kolejny pojawia się Banshee i potwierdzone zostaje, że Plush jest GIGA!

Kampania startuje w poniedziałek 29 sierpnia i pojawi się między innymi w telewizji, kinach i Internecie. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, a za produkcję Ryszard Kłosowski i TFP Sp. z o.o, a animację Human Ark. Spot według scenariusza Piotra Fuka, Agaty Rychlik i Józka Dutkiewicza wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak. Można go zobaczyć na https://youtu.be/SoDstYyjLyI. Plush planuje GIGA działania w Internecie, na swoim Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Dla wszystkich jego fanów przygotowana też została wspólnie z Banshee niespodzianka - szczegóły pojawią się niebawem na fanpage’ach Banshee i Plusha. Za kampanię online i Social Media oraz zakup mediów odpowiada Vizeum Polska.

Metryczka kampanii:

  1. Kampania: Plush Rejestracja
  2. Nazwa reklamy: Plush i Banshee - GIGA
  3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  4. Agencja: Scholz & Friends
  5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak
  6. Operator obrazu: Piotr Sliskowski
  7. Scenariusz: Piotr Fuk, Agata Rychlik, Józek Dutkiewicz
  8. Tytuł utworu:  „Captain Trap" + „Fierce"
  9. Kompozytor: A Ho – Kurt i Josh Holyoak
  10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
  11. Producent: Ryszard Kłosowski
  12. Dom postprodukcyjny: Human Ark
  13. Dom mediowy: Vizeum Polska
  14. Media: TV, kino, online i social media
  15. Start kampanii: 29.08.2016 r.

Plush to marka stworzona dla młodych i adresowana konkretnie do ich potrzeb. Ma cały czas odpowiadać na ich wartości i oczekiwania, czyli cieszenie się chwilą, radość i czerpanie z życia oraz próbowanie wciąż nowych rzeczy. Uruchomienie marki Plush okazało się sukcesem, a znakiem rozpoznawczym marki są kampanie marketingowe, które zasłynęły z nieszablonowego poczucia humoru oraz bezkompromisowości. Unikalnych kreacji nie da się pomylić z żadnym innym operatorem, a marka znajduje się w gronie liderów komunikacji w mediach społecznościowych.

Więcej o Plushu, promocji oraz rejestracji jest na www.plushbezlimitu.pl

Kliknij aby powiększyć



29.08.2016 | Alfanet - Internet, Telewizja i Telefonia - „mając więcej – płacisz mniej”

Dostawca @Alfanet postawił przed sobą jasny cel, którym jest dostarczanie usługi dostępu do Internetu wszędzie tam, gdzie jest on potrzebny. Operator jako swoją misję traktuje dostarczenie Internetu w jak najnowocześniejszej technologii. Klientem dostawcy może być zarówno klient indywidualny, jak i firmy. @Alfanet oferuje usługę dostępu do Internetu z wykorzystaniem sieci światłowodowej,  technologii LTE oraz technologii radiowej. Dodatkowo firma ma w swojej ofercie Telewizję Cyfrową, Telefonię Cyfrową oraz prowadzi serwis komputerów. Operator działa na terenie Radomska, Częstochowy i okolic.

+ więcej...
29.08.2016 | Mój Orange - 1 mln klientów

Aplikacji Mój Orange dla urządzeń mobilnych używa już 1 mln klientów - poinformował na Twitterze Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy Orange Polska.

Przypominamy, że część funkcji aplikacji Mój Orange dostępna jest bez logowania. Chodzi choćby o informacje o stanie konta, listę włączonych usług czy też możliwość doładowania numerów. By korzystać z tej możliwości musicie mieć zainstalowaną aplikację, używać karty SIM Orange i dostępu mobilnego przez sieć Orange. Więcej na ten temat pisaliśmy Tutaj

+ więcej...

29.08.2016 | PLAY odnotował wzrost przychodów i zysku operacyjnego w 2 kw. 2016 r.

Play zdecydował się na wcześniejsze zastosowanie nowych Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej MSSF 15 „Przychody z umów z klientami” oraz MSSF 16 „Leasing” oraz opublikował skonsolidowane sprawozdanie finansowe zgodnie z MSSF, z wcześniejszym zastosowaniem MSSF 15 oraz MSSF 16 za rok zakończony w dniu 31 grudnia 2015 r. oraz za sześciomiesięczny okres zakończony w dniu 30 czerwca 2016 r. („Nowe Sprawozdania Finansowe”). Spółka rozważała wcześniejsze zastosowanie MSSF 15 oraz MSSF 16 od momentu opublikowania szczegółów ich przyjęcia, natomiast uzasadnienie wcześniejszego zastosowania tych standardów oraz ich wpływ na politykę rachunkowości Spółki przedstawione są w opublikowanym dzisiaj raporcie kwartalnym za kwartał zakończony w dniu 30 czerwca 2016 r.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 65 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 1 Gb/s
xDSL - łącze 512 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 8 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 40 Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij