Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
UEFA i Orange informują, że Orange oficjalnie dołączył do programu komercyjnego UEFA EURO 2016™ jako sponsor globalny z wyłącznymi prawami na cały świat. Będzie również Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™.
Łączymy z tym, co ważne
UEFA EURO 2016™ to już druga okazja do współpracy Orange z UEFA w realizowaniu najważniejszego wydarzenia piłkarskiego Europy i trzeciej największej imprezy sportowej na świecie. W ramach swojej kampanii EURO 2016™, Orange będzie tworzył oferty na wyłączność, umożliwiając klientom uczestniczenie w tym, co dla nich ważne.
Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™
Jako Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych i Globalny Sponsor UEFA EURO 2016™ Orange będzie świadczył wszystkie usługi stacjonarne i bezprzewodowe. Będzie także odpowiedzialny za dostarczanie partnerom nadawczym i kibicom na całym świecie sygnału z meczów na żywo z 10 stadionów we Francji. Zapewni również organizatorom, obsłudze, mediom, sędziom oraz wolontariuszom w trakcie turnieju łączność za pośrednictwem około 25.000 punktów dostępowych oraz usługi mobilne.
Do obsługi EURO 2016™ zostanie przydzielonych ponad 800 inżynierów i ekspertów Orange.
- EURO 2016 będzie jednym z najbardziej zaawansowanych pod względem komunikacji turniejów w historii piłki nożnej i jesteśmy dumni, że możemy pomóc gospodarzowi - Francji - w jego przygotowaniu. Gdy chodzi o sport i piłkę nożną, emocje sięgają zenitu i cieszę się, że Orange może pomóc przybliżyć te mistrzostwa klientom i fanom na całym świecie. Sponsorując te rozgrywki chcemy łączyć ludzi z tym co dla nich ważne, w ten sposób tworząc dla nich nową wartość – powiedziała Beatrice Mandine, wiceprezes ds. Komunikacji i Marki Orange.
- Jest nam niezmiernie miło powitać Orange w roli Globalnego Sponsora UEFA EURO 2016. Wsparcie Orange w transmitowaniu sygnału telewizyjnego zapewni fanom na całym świecie możliwość jak najpełniejszego przeżycia fantastycznych emocji towarzyszących mistrzostwom. Jednocześnie, nasze partnerstwo pomoże UEFA w realizacji najbardziej zaawansowanego pod względem komunikacji, najbardziej cyfrowego wydarzenia w historii. Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z prawdziwym partnerem, który będzie kluczowy dla sukcesu turnieju oraz globalnych doświadczeń fanów - skomentował Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA Events SA.
Informacje o Orange
Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie, który w 2014 sprzedał usługi o wartości 39 mld euro i zatrudnia 157.000 pracowników na całym świecie (dane na dzień 30 września 2015), w tym 98.000 we Francji. W 28 krajach na całym świecie Grupa obsługuje 263 milionów klientów (dane na dzień 30 czerwca 2015), w tym 200 mln użytkowników mobilnych i 18 milionów klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych. Orange jest również wiodącym dostawcą globalnych usług IT i telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw wielonarodowych, pod marką Orange Business Services. W marcu 2015 roku Grupa zaprezentowała nowy plan strategiczny 'Essentials2020,' który stawia potrzeby klientów w centrum swojej strategii w celu umożliwienia im korzystania w pełni z cyfrowego wszechświata i mocy jego sieci nowej generacji.
Orange jest notowany na NYSE Euronext Paris (symbol ORA) oraz na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (symbol ORAN).
Parlament Europejski przyjął wczoraj Rozporządzenie ustanawiające środki gwarantujące równy dostęp do sieci i znoszący opłaty za roaming.
Rozporządzenie wejdzie w życie w 3 dni po publikacji w Dzienniku Urzędowym UE, co prawdopodobnie będzie miało miejsce w listopadzie br.
+ więcej...Ramiro Lafarga podjął decyzję o odejściu ze stanowiska Prezesa UPC Polska i kontynuowaniu dalszej kariery poza strukturami Grupy Liberty Global.
Od momentu objęcia kierownictwa UPC Polska, w lipcu 2014 r., Ramiro Lafarga istotnie przyczynił się do dynamicznego rozwoju działalności UPC w Polsce, między innymi dzięki skutecznemu wprowadzeniu na rynek platformy cyfrowej Horizon, rozpoczęciu procesu poszerzania zasięgu nowoczesnej sieci UPC i dotarciu dzięki temu do nowych klientów i regionów w Polsce, a także strategicznej koncentracji na poprawie jakości i obsługi klienta, które umacniają pozycję UPC Polska jako lidera rynku usług cyfrowych w Polsce.
+ więcej...Życia bez internetu nie wyobraża sobie prawie 1/3 osób w wieku 18–24 lat. Przeciętny polski internauta spędza w sieci 73 godziny miesięcznie. Dziś wyzwaniem jest już nie tyle zapewnienie dostępu do sieci, ile edukacja na temat odpowiedzialnego używania cyfrowych narzędzi.
Zmiany, które zaszły w obszarze korzystania z technologii w ciągu ostatnich lat, są wręcz rewolucyjne. Jeszcze 10 lat temu z internetu korzystało zaledwie 30 proc. Polaków, dziś ponad 2/3. Czas statystycznie spędzany przez internautów w sieci wynosił 20 godzin miesięcznie, a obecnie to już ponad 70 godzin.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- tvk.smlubartow 21.00 zł
- TELEWIZJA KABLOWA STRZEBIELINO 30.00 zł
- Spółdzielnia Telekomunikacyjna WIST 40.33 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 121.77 zł
- baj.net 15.00 zł
- Przedstawiciel Multimedia 14.99 zł