Wiadomości

Loading


27.08.2015 | Wywiad z Jakubem Jacewiczem, dyrektorem Departamentu Usług Energetycznych Multimedia Polska Energia

Jakub Jacewicz, Multimedia Polska: Gwarantujemy niezmienność ceny i jedną fakturę

Multimedia Polska to jeden z niewielu alternatywnych sprzedawców prądu, który oferuje klientom jeden rachunek za sprzedaż i dystrybucje energii. O sprzedaży w modelu kompleksowym rozmawiamy z Jakubem Jacewiczem, dyrektorem Departamentu Usług Energetycznych Multimedia Polska Energia.

Multimedia Polska to przede wszystkim usługi telekomunikacyjne. Skąd pomysł, aby do oferty włączyć prąd?

Jakub Jacewicz, dyrektor Departamentu Usług Energetycznych Multimedia Polska Energia: Energię elektryczną sprzedajemy w całej Polsce od sierpnia 2014 roku. Włączenie jej do naszej oferty to kolejny krok w naszym rozwoju biznesowym. Fakt, że jesteśmy operatorem telekomunikacyjnym stanowi w tym przypadku naszą istotną przewagę konkurencyjną. W przeciwieństwie do innych dostawców prądu możemy bowiem zaproponować klientom kompleksowe usługi dla domu – mogą nabyć u nas nie tylko energię elektryczną, ale również ubezpieczyć swoje mieszkanie, kupić usługę telefonii komórkowej czy internet mobilny w technologii LTE. Dzięki pakietom oszczędzają czas, który musieliby poświęcić na odwiedzanie kilku usługodawców oraz środki finansowe.

Po drugie, Polacy dobrze nas znają i mogą czuć się pewnie i bezpiecznie kupując od nas prąd. Od ponad 20 lat dostarczamy im telewizję cyfrową, szerokopasmowy internet stacjonarny i mobilny, a także telefonię stacjonarną i komórkową. Zaufało nam już blisko milion klientów. Po trzecie, posiadamy wypracowane dobre praktyki sprzedaży, które potwierdził pomyślnie zakończony audyt obszaru energetycznego. Multimedia Polska Energia sp. z o.o. jest Certyfikowanym Sprzedawcą Energii Towarzystwa Obrotu Energią oraz spełnia wymagania Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej TOE.

Co więcej, naszym klientom gwarantujemy minimum formalności – załatwiamy wszystko za nich, wystarczy, że podpiszą z nami umowę. Gwarantujemy też niezmienność ceny przez cały okres oznaczony w umowie, czyli nawet 4 lata oraz jedną fakturę za sprzedaż i dystrybucję prądu.
I co najważniejsze – szanujemy czas naszych klientów, dlatego nasz system obsługi pozwala na załatwienie wszelkich spraw w jednym miejscu. Szybko i profesjonalnie.
Multimedia uruchomiła właśnie sprzedaż energii elektrycznej w modelu kompleksowym, tzw. GUD-K. Co to oznacza dla Klientów?

JJ: prawo energetyczne od połowy 2007 r. pozwala klientom indywidualnym na zmianę sprzedawcy prądu. Oznacza to możliwość zakupu energii od dowolnie wybranej firmy koncesjonowanej przez Urząd Regulacji Energetyki, pozostaje się jednak z dotychczasowym dystrybutorem prądu, więc w efekcie należy opłacać dwie faktury: za sprzedaż oraz za dystrybucję. Takie 2 faktury za prąd otrzymuje dziś większość klientów, którzy zdecydowali się na zmianę sprzedawcy prądu. Wprowadzona przez Multimedia Polska Energia umowa kompleksowa dla energii elektrycznej upraszcza ten proces. Klient otrzymuje jedną fakturę za sprzedaż i dystrybucję energii.

Sprzedaż prądu w modelu kompleksowym to istotny krok w rozwoju wolnego rynku energii elektrycznej w Polsce. Jest dla Polaków znaczącym ułatwieniem w podjęciu decyzji o zmianie sprzedawcy prądu. Redukuje formalności i pozwala oszczędzić już na etapie regulowania rachunków – zamiast dwóch opłat manipulacyjnych np. na poczcie czy w punktach przyjmowania opłat klienci zapłacą jedną.

Dzięki kompleksowej obsłudze w zakresie sprzedaży oraz dystrybucji energii elektrycznej to Multimedia Polska Energia załatwia za klienta wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy i rozliczeniami – rozwiązuje umowę z dotychczasowym dostawcą oraz rozlicza się z dystrybutorem prądu w imieniu klienta. Ponadto gwarantuje stałą cenę prądu przez cały okres trwania umowy.

Sprzedaż prądu w takim modelu oferuje niewielu alternatywnych sprzedawców. Jak Wam udało się to uzyskać?

JJ: Szybkie wprowadzenie modelu kompleksowego to efekt naszej determinacji do zapewnienia klientom Multimedia Polska nie tylko najkorzystniejszej cenowo, ale również najwygodniejszej oferty. Zależało nam, by model oparty na GUD-K wprowadzić równocześnie w całej Polsce, więc negocjowaliśmy umowy z pięcioma największymi OSD jednocześnie. Nie był to łatwy proces, wyraźnie odczuliśmy brak wdrożonego rynkowego standardu GUD-K. Myślę, że dla wielu alternatywnych sprzedawców największą barierą we wprowadzaniu tego modelu mogą być gwarancje finansowe wymagane przez OSD. Pozyskanie każdego odbiorcy końcowego wiąże się bowiem z przedstawianiem OSD odpowiednich zabezpieczeń finansowych – im większa liczba pozyskań, tym większe koszty tych zabezpieczeń. Uznaliśmy, że warto ponieść takie koszty, bo liczymy, że przełożą się one na większe zadowolenie naszych klientów.

Rozmawiała: Agnieszka Kierzkowska

Źródło: energiadirect.pl

Kliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyć



27.08.2015 | UPC RUSZA Z NOWĄ OFERTĄ: ELASTYCZNĄ I JESZCZE KORZYSTNIEJSZĄ

Nowa oferta UPC wyróżnia się elastycznością, dzięki której każdy może wybrać taki produkt, jaki najbardziej mu pasuje. Jest też jeszcze korzystniejsza pod względem wartości oferowanych usług.

Wraz z ofertą startuje nowa kampania reklamowa.

Zmianie ulega zarówno oferta na usługi pojedyncze (telewizja, internet), jak i na pakiety.

Wszystko po to, by klient mógł łatwiej dokonać wyboru i dzięki temu korzystać z innowacyjnych usług cyfrowych UPC Polska.

+ więcej...
27.08.2015 | Od września dwa nowe programy w Vectrze

We wrześniu 2015 r. Vectra uzupełni swoją ofertę programową o dwa nowe kanały cyfrowe.

Abonenci pakietu Srebrnego i wyższych zyskają Romance TV, natomiast abonenci pakietu Platynowego i wyższych otrzymają NUTA.TV HD - nowy kanał muzyczny prezentujący aktualne hity z gatunków pop oraz dance.

Po zmianach oferta Vectry utrzyma czołową pozycję operatora wśród pozostałych dostawców telewizji z łączną zawartością 205 kanałów, w tym 65 w jakości HD. 

+ więcej...
27.08.2015 | IBM wprowadza nowe rozwiązania dla systemu Linux

Firma IBM ogłosiła wprowadzenie nowych serwerów LinuxONE oraz dedykowanego im zestawu otwartych aplikacji i narzędzi branżowych.

Dzięki rozwinięciu oferty mainframe, jej klienci będą mogli korzystać z bezpiecznych i wydajnych rozwiązań stworzonych z myślą o analityce biznesowej i działaniu w środowisku chmur hybrydowych.

Dodatkowo IBM udostępnił chmurę dla deweloperów oraz kody źródłowe oprogramowania, co pozwoli na tworzenie nowych aplikacji.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 65 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 10 Mb/s
xDSL - łącze 12 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 6 Mb/s:
Wi-Fi - łącze :
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij