Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Dziś rusza pierwsza edycja konkursu UPC Digital Art organizowanego przez UPC Polska – dostawcę innowacyjnych usług cyfrowych. Dedykowany jest on artystom wykorzystującym w swoich projektach technologie cyfrowe. Twórcy zwycięskiej animacji zdobędą 20.000 złotych, a ich dzieło będzie miało swoją premierę na kanale Sundance Channel. W skład grona jurorskiego weszli m.in. Radzimir Dębski „JIMEK” – polski kompozytor muzyki filmowej i rozrywkowej, dyrygent i producent muzyczny, Kamil Dąbkowski – ekspert w obszarze animacji komputerowej w Platige Image, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Konrad Jerin – redaktor naczelny F5 oraz przedstawiciel kanału Sundance Channel. Kuratorem UPC Digital Art jest Jakub Koźniewski – designer nowych mediów.
Konkurs skierowany jest do artystów, którzy tworzą sztukę nowych mediów, w tym m.in. ilustratorów, twórców animacji i muzyki. Zgłaszać mogą się zarówno pojedyncze osoby reprezentujące konkretną umiejętność (np. animacja komputerowa) jak i team’y np. ilustrator i muzyk. Celem UPC Digital Art jest promocja artystów nowych mediów oraz stworzenie pierwszego przeglądu polskiej sceny digital art.
„Pierwszy konkurs dla twórców tworzących za pomocą nowych technologii doskonale odzwierciedla tożsamość UPC. Każda z naszych usług oferuje narzędzia do inspiracji, kreatywności i innowacji. Sztuka nowych mediów rodzi się w Internecie i jest ona jednocześnie dzielona z innymi dzięki sieci. Cyfrowa sztuka otacza nas coraz bardziej wypierając jej analogowe odpowiedniki.” – powiedziała Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej powiedziała:
#JakToDziała
Zadaniem konkursowym jest przygotowanie 30-sekundowej animacji, pokazującej wybrany proces działania – np. zjawisko fizyczne, proces mechaniczny, społeczny. Liczy się przede wszystkim innowacyjne podejście do jego ilustracji. Dlatego uczestnicy konkursu zobowiązani są do wykorzystania szerokiej gamy dostępnych technik analogowych i cyfrowych takich jak np.: druk 3d, mapping 3d, modelowanie, papier, kodowanie generatywne itd. Podstawowym kryterium oceny prac będzie kreatywne rozwinięcie i zinterpretowanie hasła ’To fajnie działa’.
W pierwszym etapie UPC Digital Art, zgłoszenia zawierające próbkę portfolio należy przesyłać na adres: [email protected], nie później niż do 16. sierpnia br. W drugim etapie konkursu, który wystartuje pod koniec sierpnia, wyłonione zespoły przygotują animację zgodną z briefem, który opublikowany zostanie na: www.fpiec.pl/feed/upc
Uczestnicy, podczas przygotowywania finalnego projektu, będą mogli uczestniczyć w warsztatach mentorskich z każdej z trzech dziedzin: grafiki, muzyki i ilustracji z udziałem m.in. Radzimira Dębskiego, Kamila Dąbkowskiego, Jakuba Koźniewskiego, Andrzeja Pągowskiego oraz Pawła Janickiego - niezależnego twórcy medialnego i producenta operujący w domenie muzyki generatywnej, estetyki microsound i kompozycji algorytmicznej. Prace zbierane będą do 30. września 2015. Finałowym wydarzeniem pilotażowej odsłony UPC Digital Art będzie gala wręczenia nagród. Zwycięski film zdobędzie 20 000 zł i będzie miał swoją premierę telewizyjną na antenie kanału Sundance Channel. O promocję zwycięzców zadbają także partnerzy UPC Digital Art - Facebook oraz F5, Trendy Rynku i Kultury.
Kolejne informacje na temat konkursu będą publikowane na kanałach social mediaz hashtagiem #ToFajnieDziala i #upcDigitalArt
Szczegóły nt. konkursu oraz regulamin: www.fpiec.pl/feed/upc
Organizator: UPC Polska
Partner kreatywny: F5 – Trendy Rynku i Kultury
Partnerzy: Facebook, Platige Image, Sundance Channel
Multimedia Polska jest pierwszym ogólnopolskim operatorem telekomunikacyjnym, który wprowadza pakiet internetowy 500 Mb/s.
W ofercie pojawia się także nowy pakiet 250 Mb/s.
Dodatkowo, operator uruchomił usługę, dzięki której klienci mogą dwukrotnie zwiększyć szybkość transferu wysyłania danych w stosunku do wartości jaką posiadali w swoim obecnym pakiecie, bez konieczności zmiany obecnych warunków promocyjnych.
+ więcej...Od 2 lipca Plus wprowadza nowa odsłonę oferty abonamentowej.
Nowością w ofercie jest możliwość nielimitowanego korzystania z Internetu LTE w smartfonie.
Powiększone też zostały podstawowe pakiety internetowe, a pakiet roamingowy dostępny jest już w abonamencie 49,99 zł.
Nowe taryfy JA+ Abonament to: nielimitowany Internet LTE – nowość! jeszcze większe aż do 10 GB podstawowe pakiety internetowe, pakiet minut w roamingu na terenie UE już w taryfie za 49,99 zł, rozmowy bez limitu na numery komórkowe, rozmowy bez limitu na numery stacjonarne, nielimitowane SMSy i MMSy, telewizja IPLA w telefonie – bezpłatny pakiet IPLA Plus dla wszystkich oraz trzy pakiety tematyczne IPLA od abonamentu za 49,99 zł.
Taryfy JA+ Abonament to możliwość korzystania ze wszystkich usług bez limitu. Dzięki usłudze „LTE BEZ LIMITU" można teraz bez ograniczeń korzystać w smartfonie z Internetu w tej technologii.
+ więcej...UPC Polska znajduje się w ścisłej czołówce operatorów, oferujących internet, telewizję i telefon – wynika z najnowszego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Jesteśmy niewątpliwym liderem wśród operatorów kablowych – blisko 40 proc. abonentów korzystało z usług UPC Polska.
UPC jest niewątpliwie jest także jednym z liderów w dostarczaniu usługi internetowej – w gronie operatorów telekomunikacyjnych oferujących stacjonarny dostęp do sieci UPC zajmujemy drugie miejsce z udziałem w rynku na poziomie 13,5 proc.
W sumie w 2014 r. 90 proc. gospodarstw domowych w Polsce miało dostęp do sieci, a z internetu korzystało ponad 13 mln abonentów.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- WIGNET 37.50 zł
- TVK-WSM Wieluń 4.59 zł
- FHU Omega 31.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 121.77 zł
- @Alfanet Marcin Małolepszy 29.90 zł
- Przedstawiciel Multimedia 14.99 zł