Wiadomości

Loading


29.06.2015 | Kampania Value Media dla Netii wśród najbardziej innowacyjnych wdrożeń SPECIES 015

Podczas konferencji telekomunikacyjnej SPECIES 015, nagrodę za innowacyjność dostała kampania digitalowa NETII, za której realizację odpowiadał dom mediowy Value Media (Group One).

Międzynarodowa konferencja SPECIES 015, organizowana przez firmę F-Secure odbyła się 18-20 maja 2014 r w Budapeszcie. SPECIES to miejsce wymiany doświadczeń firm telekomunikacyjnych z całego świata, które współpracują z F-Secure. Jednym z ważnych elementów konferencji jest konkurs, w którym nagradzane są najlepsze i najbardziej innowacyjne wdrożenia w branży telekomunikacyjnej w danym roku.      

W tegorocznej edycji konkursu, w kategorii Innovation Award, nagrodę otrzymała kampania digitalowa Netii. Akcja miała na celu zachęcenie klientów operatora do korzystania z nowoczesnych rozwiązań antywirusowych. Była podzielona na dwa etapy.

W etapie testowym – przy wykorzystaniu remarketingu i targetowania użytkowników z IP Netii – klienci mogli zobaczyć trzy różne kreacje, które kierowały ich na stronę produktową. Tam badano ich zachowania dotyczące m.in. kliknięć. W kolejnym etapie, czyli w kampanii zoptymalizowanej, wykorzystano najskuteczniejszą kreację, a odbiorców podzielono na pięć grup na podstawie ich dotychczasowych zachowań. Tak dokładne dopasowanie komunikacji do klientów przyniosło doskonałe efekty: ponad 7,8 miliona odsłon landing page’a, blisko 360 tys. unikalnych użytkowników oraz 102% wzrost liczby instalacji oprogramowania wśród klientów

Za przebieg kampanii odpowiadał dom mediowy Value Media, do którego zadań należało m.in. przygotowanie strategii, dobór mediów oraz wdrożenie kampanii.

Prezentacja wspólnych dokonań Netii i Value Media docenili również uczestnicy konferencji, którzy przyznali nagrodę People’s Choice Award – nagrodę publiczności konferencji.

Kliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyć



25.06.2015 | Multimedia Polska chce przyciągnąć klientów pakietami usług niezwiązanych z telewizją czy internetem. Duży potencjał widzi przede wszystkim w sprzedaży energii elektrycznej

Multimedia Polska stawia na sprzedaż pakietową, dorzucając do tradycyjnego modelu działania usługi wykraczające poza dotychczasowy model biznesowy.

Oprócz ubezpieczeń czy telefonii komórkowej i monitoringu domu oferuje również energię elektryczną.

Widzi potencjał w tym rynku, na którym do tej pory blisko 330 tys. gospodarstw domowych zmieniło dostawcę prądu.

+ więcej...
25.06.2015 | FortiGuard Mobile Security – nowa usługa Fortinet dla urządzeń mobilnych

Fortinet® (NASDAQ: FTNT), światowy lider w produkcji wysokowydajnych rozwiązań cyberbezpieczeństwa, wprowadza usługę FortiGuard Mobile Security.

Zapewnia ona kontrolę aplikacji i ochronę urządzeń mobilnych przed złośliwym oprogramowaniem 24 godziny na dobę.

Usługa jest dostępna dla smartfonów i tabletów z systemami iOS i Android w ramach subskrypcji.

+ więcej...
25.06.2015 | ZDALNE MONITOROWANIE SIECI I ZAUTOMATYZOWANE ZARZĄDZANIE SKRACAJĄ CZAS POTRZEBNY NA WYKRYCIE USTEREK O 75%, A SAMĄ NAPRAWĘ - O 32%

Wyniki właśnie opublikowanego corocznego badania Network Barometer Report firmy Dimension Data pokazują, że zdalny monitoring i zautomatyzowane zarządzanie skracają czas potrzebny na wykrycie usterek w niesprawnych urządzeniach sieciowych aż o 75%.

Co więcej, o 32% krótszy jest czas naprawy tych urządzeń w porównaniu ze sprzętem zarządzanym w inny sposób.

Tegoroczne badanie po raz kolejny wykazało silny związek pomiędzy awariami powodowanymi przez urządzenia a etapem cyklu ich użytkowania.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 65 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 40 Mb/s
xDSL - łącze 12 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 8 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 3,5 Mb/s:
GSM - łącze 10 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij