Wiadomości

Loading


25.06.2015 | Multimedia Polska chce przyciągnąć klientów pakietami usług niezwiązanych z telewizją czy internetem. Duży potencjał widzi przede wszystkim w sprzedaży energii elektrycznej

Multimedia Polska stawia na sprzedaż pakietową, dorzucając do tradycyjnego modelu działania usługi wykraczające poza dotychczasowy model biznesowy. Oprócz ubezpieczeń czy telefonii komórkowej i monitoringu domu oferuje również energię elektryczną. Widzi potencjał w tym rynku, na którym do tej pory blisko 330 tys. gospodarstw domowych zmieniło dostawcę prądu.

– Rozszerzamy nasze portfolio usług, także o takie, które dotychczas nie kojarzyły się z multimediami, ale dobrze wpasowują się w strategię oferowania klientom dodanej wartości produktowej. Do internetu czy telewizji cyfrowej dodajemy ubezpieczenia, usługi mobilne, ale też energię elektryczną – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Inwestor Jakub Jacewicz, dyrektor Departamentu Usług Energetycznych w Multimedia Polska.

Dane Urzędu Regulacji Energetyki (URE) wskazują, że rynek energetyczny szybko się rozwija. Nie tylko więcej firm oferuje usługi, lecz także większa jest świadomość konsumentów. Od 2007 roku, kiedy możliwa stała się zmiana sprzedawcy, zrobiło to blisko 330 tys. gospodarstw domowych (dane na koniec kwietnia br.). Choć to niewiele ponad 3 proc., to ich liczba – zwłaszcza na przestrzeni trzech ostatnich lat – szybko rośnie. Jeszcze w 2011 roku dostawcę energii zmieniło nieco ponad 14 tys. osób, w 2013 było to już 120 tys. Od grudnia 2014 roku dynamika wzrostu przekroczyła 14 proc.

– Energia staje się coraz bardziej znanym towarem, to nie tylko prąd w gniazdku, który powinien bez przerwy płynąć. Klienci mają większą świadomość możliwości zmiany sprzedawcy i potrafią z niej skorzystać. Wybierają oferty, rozumieją, że uzyskali możliwość zaoszczędzenia, również na energii elektrycznej – przekonuje ekspert.

Dostawcy i sprzedawcy usług muszą dostosowywać ofertę do wymagań klientów. Dlatego choć Multimedia Polska wciąż stawia na internet, telewizję i telefon, to rozwija ofertę i oprócz sprzedaży prądu jeszcze w ubiegłym roku wprowadziła możliwość ubezpieczenia domu i telefonię komórkową. W 2014 roku z łącznych przychodów (705,8 mln zł) 49,4 proc. stanowiły przychody z telewizji, 31,2 proc z internetu i 15,5 proc. z telefonii. Wszystkie pozostałe źródła stanowiły niecałe 4 proc.

– Mamy oczywiście cele biznesowe związane z energią, ale traktujemy je jako jeden ze strumieni przychodów usług i produktów. O liczbach jeszcze nie rozmawiamy, jesteśmy nowym sprzedawcą. Zaczęliśmy sprzedawać energię w I kw. ubiegłego roku i ciągle się rozwijamy. Aktualizujemy nasze cele sprzedażowe z miesiąca na miesiąc, bo tak dobrze rozwija się sprzedaż – mówi Jacewicz.

Spółka ma ponad 800 tys. klientów i stara się przyciągnąć kolejnych, proponując konkurencyjne ceny, a także pakiety usług, gdzie płaci się tylko za jedną z nich. W ubiegłym roku klienci mogli liczyć na 15-proc. upust względem taryfy sprzedawcy, u którego kupowali energię wcześniej. W tym roku mogą uzyskać przez pół roku darmową telewizję i internet.

– Naszą unikalną ofertą jest możliwość pakietowania energii z innymi usługami. Dzięki temu klienci zaoszczędzają jeszcze więcej, podpisując z nami umowę na pakiet, mogą np. uzyskać do sześciu miesięcy darmowego abonamentu za telewizję i internet – wskazuje Jakub Jacewicz.

Kliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyć



25.06.2015 | FortiGuard Mobile Security – nowa usługa Fortinet dla urządzeń mobilnych

Fortinet® (NASDAQ: FTNT), światowy lider w produkcji wysokowydajnych rozwiązań cyberbezpieczeństwa, wprowadza usługę FortiGuard Mobile Security.

Zapewnia ona kontrolę aplikacji i ochronę urządzeń mobilnych przed złośliwym oprogramowaniem 24 godziny na dobę.

Usługa jest dostępna dla smartfonów i tabletów z systemami iOS i Android w ramach subskrypcji.

+ więcej...
25.06.2015 | ZDALNE MONITOROWANIE SIECI I ZAUTOMATYZOWANE ZARZĄDZANIE SKRACAJĄ CZAS POTRZEBNY NA WYKRYCIE USTEREK O 75%, A SAMĄ NAPRAWĘ - O 32%

Wyniki właśnie opublikowanego corocznego badania Network Barometer Report firmy Dimension Data pokazują, że zdalny monitoring i zautomatyzowane zarządzanie skracają czas potrzebny na wykrycie usterek w niesprawnych urządzeniach sieciowych aż o 75%.

Co więcej, o 32% krótszy jest czas naprawy tych urządzeń w porównaniu ze sprzętem zarządzanym w inny sposób.

Tegoroczne badanie po raz kolejny wykazało silny związek pomiędzy awariami powodowanymi przez urządzenia a etapem cyklu ich użytkowania.

+ więcej...
24.06.2015 | Ekspander zasięgu ASUS RP-N12: rozwiązanie na problemy z siecią bezprzewodową

W domowej sieci Wi-Fi, szczególnie gdy obejmuje ona wielopoziomowy budynek, mogą występować zakłócenia i tzw. „martwe punkty”, w których zasięg zanika.

Spowodowane jest to m.in. dużą przestrzenią, którą router musi pokryć.

W odpowiedzi na ten problem ASUS rozwija linię ekspanderów – właśnie do polskich sklepów wprowadzany jest nowy model RP-N12.

Jednozakresowy, z dwiema zewnętrznymi antenami pomaga osiągnąć stabilny dostęp do Internetu w każdym pomieszczeniu.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 21 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 1,8 Mb/s
xDSL - łącze 1,5 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 6 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 100 kb/s:
GSM - łącze 7,2 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij