Wiadomości

Loading


09.12.2014 | UPC wprowadza nową bibliotekę ponad tysiąca filmów i seriali na żądanie. Chce trafić do widzów, którzy wcześniej pobierali seriale z internetu

Polscy dostawcy VoD, czyli wideo na żądanie, przygotowują się do zapowiadanego na 2015 r. debiutu w Polsce platformy Netflix, amerykańskiego giganta, który ma już ponad 30 mln klientów. UPC Polska wprowadziło właśnie usługę My Prime Filmy i Seriale. Użytkownicy zyskują dostęp do bazy ponad tysiąca popularnych produkcji. Mogą obejrzeć je również na tabletach czy smartfonach, które stają się coraz popularniejszym narzędziem konsumpcji mediów.

– Klienci chcą mieć możliwość obejrzenia filmów i seriali, które nie są pokazywane akurat na antenie w którejś ze stacji, chcą mieć możliwość ich obejrzenia właśnie wtedy, kiedy mają na to czas. Jesteśmy coraz bardziej zajęci i taka możliwość staje się bardzo ważna – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Grzegorz Esz, członek zarządu i dyrektor marketingu UPC Polska.

UPC Polska wprowadziło na rynek ofertę My Prime Filmy i Seriale – klienci telewizji cyfrowej operatora zyskują dostęp do ponad 1000 pozycji filmowych i serialowych, dostępnych na życzenie i bez limitu. Jak podkreśla Esz, to pierwsza taka oferta legalnych seriali na rynku dostarczona przez operatora kablowego.

W ofercie UPC znajdą się produkcje dostarczone przez takich dystrybutorów, jak ABC Studios on Demand, SPI oraz Sony Pictures Television (AXN Now).

– Nowa usługa to przede wszystkim seriale, w naszej ofercie będzie ich ponad 800. Mamy takie hity, jak „Lost: Zagubieni” czy „House of Cards”, to dwie najbardziej znane pozycje. W przyszłym roku chcemy wprowadzić także „Breaking Bad” – po raz pierwszy ten serial oficjalnie pojawi się u nas w kraju – wymienia Esz.

UPC nie ukrywa, że liczy także na przyciągnięcie klientów, którzy do tej pory oglądali ulubione seriale, ściągając je z internetu lub na nielegalnych serwisach.

– Badania pokazują, że wielu naszych klientów wraca do ulubionych seriali. Możliwość obejrzenia ich w gwarantowanej wysokiej jakości, w sposób legalny i na telewizorze lub innych urządzeniach, jest dla nich bardzo ważna, mimo że wcześniej je ściągali czy oglądali za pośrednictwem różnych portali – uważa przedstawiciel UPC Polska.

Oferta jest dostępna dla klientów także poprzez mobilną aplikację Horizon GO.

– Liczba tabletów i smartfonów oraz sposób konsumpcji mediów za ich pośrednictwem jest już prawie na takim samym poziomie, jak na rynkach zachodnich. Dlatego chcemy, żeby klient miał wybór i szanse obejrzenia ulubionego serialu na dowolnym urządzeniu – przekonuje Grzegorz Esz.

Mimo rosnącej popularności urządzeń mobilnych telewizor wciąż pozostaje głównym odbiornikiem kanałów telewizyjnych oraz filmów i seriali.

– Patrząc na badania z innych rynków, np. w Wielkiej Brytanii, nie wierzę w to, że telewizory znikną całkowicie z naszego życia i naszych mieszkań – uważa Esz.

Docelowo oprócz seriali w ramach usługi My Prime Filmy i Seriale będzie można znaleźć 450 programów dla dzieci oraz 150 filmów fabularnych. UPC liczy na to, że usługa, do której dostęp od stycznia będzie kosztował 20 zł miesięcznie, zainteresuje 20-30 proc. obecnych klientów sieci.

Kliknij aby powiększyć



09.12.2014 | Szkody wywołane cyberatakami w UE szacowane są na 290 mld euro. Polskie spółki słabo się przed nimi zabezpieczają

Skala szkód spowodowanych przez hakerów rośnie. Szacuje się, że wynoszą one w UE 290 mld euro, a cyberataki prowadzone są na coraz większą skalę. W Polsce świadomość zagrożeń nie jest wystarczająca. Firmy i internauci są narażeni na kradzież nie tylko danych osobowych i finansowych, lecz także pieniędzy.

– Polskie spółki nie zdają sobie sprawy z niebezpieczeństwa, jakim są ataków, a także z ich rozmiaru i z możliwości wycieku informacji poufnych, technologii czy danych istotnych i wrażliwych dla rozwoju firmy. Wartość szkód spowodowanych przez cyberataki w UE to 290 mld euro – mówi agencji Newseria Biznes Anna Katarzyna Nietyksza, prezes zarządu firmy doradczej EFICOM.

Brak odpowiedniego oprogramowania, brak ostrożności, a czasem wręcz lekceważenie zagrożeń narażają firmy na utratę danych osobowych i finansowych.

+ więcej...
09.12.2014 | Dostawcy płatnej telewizji walczą o widzów. Ich bronią są nowe technologie i treści na żądanie

Polski rynek rozrywki jest coraz potężniejszy i w przyszłym roku może osiągnąć wartość 12,6 mld dolarów. Na wykrojenie udziałów w tym torcie liczą nie tylko krajowi potentaci, lecz także np. globalny dostawca usług VoD amerykański Netflix. Na polskim rynku płatnej telewizji dokonuje się rewolucja technologiczna, która ma przyciągnąć nowych widzów i pozwolić zatrzymać starych. UPC Polska rusza z nową platformą, na której udostępni ponad tysiąc filmów i seriali.

Najważniejsi dostawcy usług telewizyjnych walczą o klienta, tworząc platformy dające widzom coraz szerszy dostęp do najnowszych produkcji rozrywkowych. Na życzenie są dziś dostępne światowe hity, filmy, seriale i programy. Ta strategia nie dziwi, bo zapotrzebowanie na takie usługi zgłaszają klienci. Z raportu PwC wynika, że w 2015 roku globalne roczne wydatki na rozrywkę i media sięgną 1,9 bln dolarów. W ciągu pięciu lat wzrosły one o 500 mld dolarów. Polski rynek szacowany jest przez analityków na 12,6 mld dolarów.

+ więcej...
09.12.2014 | Japoński oddział Yahoo! wdraża wysokowydajne firewalle FORTINET do ochrony nowej sieci dystrybucji treści - 32 urządzenia FortiGate-3700D zabezpieczą centra danych w Kanto i Kansai

FORTINET – dostawca zaawansowanych rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego – poinformował o wdrożeniu przez Yahoo! Japan systemu złożonego z  32 firewalli nowej generacji FortiGate-3700D. Urządzenia pracują w obu centrach przetwarzania danych firmy w Kanto i Kansai. Zabezpieczają nową sieć dystrybucji treści (ang. Content Delivery Network, CDN), chroniąc ponad 800 000 połączeń z witrynami Yahoo! na sekundę.

Dzięki nowopowstałej infrastrukturze sieciowej Yahoo! Japan przygotowało się do wzrostu natężenia ruchu pochodzącego z urządzeń mobilnych. Serwery cache magazynujące statyczną treść umieszczone zostały w miastach Kanto (wschodni rejon Japonii) i Kansai (rejon zachodni). Dzięki rozproszeniu geograficznemu danych zmniejszył się czas odpowiedzi na zapytanie. Zmniejszeniu uległo także obciążenie serwerów.

Poprzednia sieć dystrybucji treści Yahoo! Japan utrzymywała przepustowość na poziomie 40Gb/s. Z serwerów korzystało m.in. Yahoo! Japan News i serwis aukcyjny. Firma zdecydowała się na modernizację CDN, by zwiększyć ruch z urządzeń mobilnych i umożliwić przeglądanie danych o dużej wielkości, takich jak filmy czy zdjęcia. Audyt switchy i routerów stanowiących trzon sieci odbył się na jesieni 2013 roku.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 9 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 1 Mb/s
xDSL - łącze 1,5 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 6 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 150 kb/s:
GSM - łącze 15  Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij