Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Ruszył nowatorski program pilotażowy darmowych Hot Spotów w 100 wybranych placówkach Poczty Polskiej, dzięki któremu klienci będą mogli korzystać z darmowego Internetu w zamian za zgodę na wyświetlanie reklam. Program jest współorganizowany przez trzy podmioty: sieć Plus - lidera technologii LTE w Polsce, Pocztę Polską - największą sieć pocztową w kraju oraz Moben – firmę rozwijającą innowacyjne metody wyświetlania reklam w oparciu o technologie view2surf™
W wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej każdy klient będzie mógł skorzystać z darmowego bezprzewodowego Internetu. Wystarczy do tego jedynie wybrać w swoim mobilnym urządzeniu sieć WiFi o nazwie #PocztaPolska, bez konieczności logowania i wpisywania dodatkowych haseł. Co jakiś czas na ekranie urządzenia klienta wyświetlana będzie reklama, która sfinansuje dostęp do Internetu. Łącze internetowe w Hot Spocie zapewniają modemy LTE działające w sieci Plus. Z usługi będą mogły skorzystać zarówno osoby, które przyjdą skorzystać z usług Poczty Polskiej, ale również inne osoby znajdujące się w zasięgu Hot Spota. Jeśli pilotaż spotka się z zainteresowaniem klientów będzie rozszerzany na wszystkie placówki Poczty Polskiej na terenie całego kraju.
„Chcemy udostępnić internet w technologii LTE szerokiemu gronu odbiorców, nie tylko naszym klientom, ale też klientom konkurencji." – mówi Michał Kot, odpowiadający za realizację projektu w Plusie. – „Liczymy też na duże zainteresowanie reklamodawców, którzy otrzymują możliwość wyświetlania reklam targetowanych do wybranych grup klientów, co dzięki możliwości korzystania z darmowego Internetu powinno budować pozytywny wizerunek ich marki."
Pilotaż potrwa do końca października bieżącego roku, choć jest możliwość jego przedłużenia. Pełna lista placówek objętych programem jest dostępna na stronie: http://www.poczta-polska.pl/15713/
Jeśli wyniki prowadzonego obecnie programu okażą się zadowalające, to od początku przyszłego roku nowe Hot Spoty zaczną pojawiać się w kolejnych placówkach Poczty Polskiej oraz sieciach franczyzowych na terenie całego kraju.
Każdy używany sprawny telefon zostanie wyceniony przez konsultanta i w ramach rozliczenia klient otrzyma voucher rabatowy na nowe urządzenia. Wartość rabatu będzie zależała od wyceny telefonu i będzie to wielokrotność 50 zł.
Orange Polska prowadzi projekt „Drugie życie telefonu”, w ramach którego rozwija oferty ekologicznego zagospodarowania używanych telefonów komórkowych. Dotychczas klienci mogli odsprzedać stary telefon przez stronę www.orangerecykling.pl oraz skorzystać z oferty zakupu odnowionego telefonu w bardzo atrakcyjnej cenie. + więcej...
VMware, Inc. (NYSE: VMW) na konferencji VMworld® ogłasza zawiązanie szerszej współpracy z SAP SE (NYSE: SAP). Celem partnerstwa jest uproszczenie dostaw aplikacji mobilnych dla użytkowników końcowych poprzez integrację tzw. mobile place ( rozwiązania z portfolio SAP Mobile Secure) z rozwiązaniem AirWatch® by VMware®. Firma VMware jest pierwszym partnerem, który rozpoczął integrację swojego rozwiązania z mobile place - rozwiązaniem do zarządzania aplikacjami mobilnymi z portfolio SAP Mobile Secure. Integracja umożliwia klientom wykorzystanie platformy AirWatch by VMware z aplikacjami SAP oprogramowanymi za pomocą SAP Mobile Platform.
Organizacje stopniowo przechodzą z prostej konfiguracji poczty e-mail na urządzeniach mobilnych do solidnego rozwiązania dostaw aplikacji i zawartości, aby zwiększyć efektywność użytkowników końcowych w epoce mobilnej chmury. Firmy projektują, rozpowszechniają, zarządzają i analizują mobilne aplikacje w celu usprawnienia procesów biznesowych i zwiększenia produktywności użytkowników końcowych. Obie firmy - VMware i SAP - będą współpracować nad stworzeniem standardowych usług, które umożliwią dystrybucję aplikacji z wykorzystaniem rozwiązania z portfolio SAP Mobile Secure i platformę AirWatch Enterprise Mobility Management™ (EMM). Oczekuję się, że współpraca przyczyni się do udoskonalenia aplikacji wykorzystywanych w różnych branżach biznesowych oraz scenariuszach użycia programów BYOD. + więcej...
Analizy FortiPresence: nowy sposób na uzyskanie przewagi nad konkurencją
Rozwój nowoczesnych technologii sprawia, że właściciele sklepów detalicznych muszą stawić czoła stale rosnącym w siłę sklepom internetowym. To właśnie na ich rzecz tracą najwięcej klientów. Nowa platforma analityczna FortiPresence umożliwia skuteczniejsze rywalizowanie z konkurentami handlującymi w Internecie. Rozwiązanie wykorzystuje sklepowe sieci Wi-Fi i LAN, zbudowane w oparciu o rozwiązania FORTINET, do stworzenia zaawansowanej mapy zachowań zakupowych klientów. Urządzenie FortiGate odczytuje adres MAC z każdego włączonego smartfona, który znajdzie się w zasięgu sieci, a następnie buduje mapę, na której zaznacza położenie posiadaczy telefonów (klientów) na terenie sklepu. Dzięki temu zarządzający sklepami czy supermarketami mogą się dowiedzieć, gdzie klienci najczęściej kierują swe kroki. + więcej...
Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- Secure IT 15.00 zł
- Astral Media 25.00 zł
- ERTEL 59.04 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 35.67 zł
- Aszelin 25.00 zł
- Przedstawiciel Multimedia 14.99 zł