Wiadomości

Loading


29.08.2014 | Darmowy internet w placówkach Poczty Polskiej

Ruszył nowatorski program pilotażowy darmowych Hot Spotów w 100 wybranych placówkach Poczty Polskiej, dzięki któremu klienci będą mogli korzystać z darmowego Internetu w zamian za zgodę na wyświetlanie reklam. Program jest współorganizowany przez trzy podmioty: sieć Plus - lidera technologii LTE w Polsce, Pocztę Polską - największą sieć pocztową w kraju oraz Moben – firmę  rozwijającą innowacyjne metody wyświetlania reklam w oparciu o technologie view2surf™

W wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej każdy klient będzie mógł skorzystać z darmowego bezprzewodowego Internetu. Wystarczy do tego jedynie wybrać w swoim mobilnym urządzeniu sieć WiFi o nazwie #PocztaPolska, bez konieczności logowania i wpisywania dodatkowych haseł. Co jakiś czas na ekranie urządzenia klienta wyświetlana będzie reklama, która sfinansuje dostęp do Internetu. Łącze internetowe w Hot Spocie zapewniają modemy LTE działające w sieci Plus. Z usługi będą mogły skorzystać zarówno osoby, które przyjdą skorzystać z usług Poczty Polskiej, ale również inne osoby znajdujące się w zasięgu Hot Spota. Jeśli pilotaż spotka się z zainteresowaniem klientów będzie rozszerzany na wszystkie placówki Poczty Polskiej na terenie całego kraju.

„Chcemy udostępnić internet w technologii LTE szerokiemu gronu odbiorców, nie tylko naszym klientom, ale też klientom konkurencji." – mówi Michał Kot, odpowiadający za realizację projektu w Plusie. – „Liczymy też na duże zainteresowanie reklamodawców, którzy otrzymują możliwość wyświetlania reklam targetowanych do wybranych grup klientów, co dzięki możliwości korzystania z darmowego Internetu powinno budować pozytywny wizerunek ich marki."

Pilotaż potrwa do końca października bieżącego roku, choć jest możliwość jego przedłużenia. Pełna lista placówek objętych programem jest dostępna na stronie: http://www.poczta-polska.pl/15713/

Jeśli wyniki prowadzonego obecnie programu okażą się zadowalające, to od początku przyszłego roku nowe Hot Spoty zaczną pojawiać się w kolejnych placówkach Poczty Polskiej oraz sieciach franczyzowych na terenie całego kraju.

Kliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyć



29.08.2014 | Oddaj starą komórkę - dostaniesz rabat na nowy telefon
Od dziś przynosząc do wybranego salonu Orange Polska stary, ale działający telefon komórkowy można dostać rabat na zakup nowego smartfonu, tabletu czy modemu. Pilotaż, prowadzony jest w 52 salonach w południowo-wschodniej Polsce i potrwa 3 miesiące. Zebrane doświadczenia zostaną wykorzystane przy rozwijaniu programu i rozszerzeniu go na cały kraj.

Każdy używany sprawny telefon zostanie wyceniony przez konsultanta i w ramach rozliczenia klient otrzyma voucher rabatowy na nowe urządzenia. Wartość rabatu będzie zależała od wyceny telefonu i będzie to wielokrotność 50 zł.

Orange Polska prowadzi projekt „Drugie życie telefonu”, w ramach którego rozwija oferty ekologicznego zagospodarowania używanych telefonów komórkowych. Dotychczas klienci mogli odsprzedać stary telefon przez stronę www.orangerecykling.pl oraz skorzystać z oferty zakupu odnowionego telefonu w bardzo atrakcyjnej cenie. + więcej...
29.08.2014 | VMware i SAP nawiązuje współpracę, aby dostarczyć bezpieczeństwo mobilności i uprościć doświadczenie użytkowników w aplikacjach mobilnych.

VMware, Inc. (NYSE: VMW) na konferencji VMworld® ogłasza zawiązanie szerszej współpracy z SAP SE (NYSE: SAP). Celem partnerstwa jest uproszczenie dostaw aplikacji mobilnych dla użytkowników końcowych poprzez integrację tzw. mobile place ( rozwiązania z portfolio SAP Mobile Secure) z rozwiązaniem AirWatch® by VMware®. Firma VMware jest pierwszym partnerem, który rozpoczął integrację swojego rozwiązania z mobile place - rozwiązaniem do zarządzania aplikacjami mobilnymi z portfolio SAP Mobile Secure. Integracja umożliwia klientom wykorzystanie platformy AirWatch by VMware z aplikacjami SAP oprogramowanymi za pomocą SAP Mobile Platform.

Organizacje stopniowo przechodzą z prostej konfiguracji poczty e-mail na urządzeniach mobilnych do solidnego rozwiązania dostaw aplikacji i zawartości, aby zwiększyć efektywność użytkowników końcowych w epoce mobilnej chmury. Firmy projektują, rozpowszechniają, zarządzają i analizują mobilne aplikacje w celu usprawnienia procesów biznesowych i zwiększenia produktywności użytkowników końcowych. Obie firmy - VMware i SAP - będą współpracować nad stworzeniem standardowych usług, które umożliwią dystrybucję aplikacji z wykorzystaniem rozwiązania z portfolio SAP Mobile Secure i platformę AirWatch Enterprise Mobility Management™ (EMM). Oczekuję się, że współpraca przyczyni się do udoskonalenia aplikacji wykorzystywanych w różnych branżach biznesowych oraz scenariuszach użycia programów BYOD. + więcej...

29.08.2014 | Analiza zachowań klientów i bezpieczeństwo sieci w nowych rozwiązaniach FORTINET dla branży handlowej
FORTINET, dostawca zaawansowanych rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, zaprezentował sześć nowych produktów powstałych z myślą o placówkach handlu detalicznego i innych przedsiębiorstwach o rozproszonej, wielooddziałowej strukturze. Nowa rodzina Connect and Secure (urządzenia FortiGate i FortiWiFi oraz platforma analityczna FortiPresence) nie tylko chroni placówki przed zagrożeniami z sieci i zapewnia łączność bezprzewodową. Udostępnia także narzędzia analityczne i funkcję scentralizowanego zarządzania, dzięki którym sieci sklepów mogą analizować zachowanie klientów w celu skuteczniejszego konkurowania o ich uwagę.

Analizy FortiPresence: nowy sposób na uzyskanie przewagi nad konkurencją

Rozwój nowoczesnych technologii sprawia, że właściciele sklepów detalicznych muszą stawić czoła stale rosnącym w siłę sklepom internetowym. To właśnie na ich rzecz tracą najwięcej klientów. Nowa platforma analityczna FortiPresence umożliwia skuteczniejsze rywalizowanie z konkurentami handlującymi w Internecie. Rozwiązanie wykorzystuje sklepowe sieci Wi-Fi i LAN, zbudowane w oparciu o rozwiązania FORTINET, do stworzenia zaawansowanej mapy zachowań zakupowych klientów. Urządzenie FortiGate odczytuje adres MAC z każdego włączonego smartfona, który znajdzie się w zasięgu sieci, a następnie buduje mapę, na której zaznacza położenie posiadaczy telefonów (klientów) na terenie sklepu. Dzięki temu zarządzający sklepami czy supermarketami mogą się dowiedzieć, gdzie klienci najczęściej kierują swe kroki. + więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 10 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 768 kb/s
xDSL - łącze 3 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 2 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 400 kb/s:
GSM - łącze 10 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij